اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رفع تصرف از اراضی ملی در خراسان شمالی

مدیر کل راه وشهرسازی استان خراسان شمالی گفت: ۲ مورد از اراضی ملی دراستان خراسان شمالی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در تاریخ سوم فروردین ۱۴٠٠ رفع تصرف شد.

رفع تصرف از اراضی ملی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی اظهار کرد: به منظور احتمال تصرفات در اراضی ملی، عوامل یگان حفاظت از اراضی این اداره کل، ایام نوروز را در آماده‌باش کامل بودند که توانستند ۲ مورد از اراضی ملی به مساحت ۱۱٠٠ متر مربع را در شهرستان‌های گرمه و شیروان رفع تصرف کنند.

وی به ارزش ریالی این ۲ مورد رفع تصرف از اراضی ملی در استان اشاره کرد و افزود : ارزش ریالی این ۲ مورد رفع تصرف حدود دو میلیارد ریال است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان خراسان شمالی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده در راستای جلوگیری از سوء استفاده از تعطیلات و احتمال زمین‌خواری در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰، نیروهای یگان حفاظت اراضی این اداره کل برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با متعرضین احتمالی در آماده‌باش کامل هستند .

نژاد صفوی گفت: گشت یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با ۱۶ نیرو در ایام نوروز توانست حدود ۱۵ هزار هکتار از اراضی ملی در سطح شهرستان های استان را مورد بازدید خود قرار دهند و این گشت زنی تا پایان ایام نوروز ۱۴٠٠ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین یادآوری کرد: افراد سودجو معمولاً در ایام تعطیلات مثل نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی فرصت را برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند؛ لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را به یگان حفاظت از اراضی ملی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول