اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی سه ماده غذایی ارزشمند برای لاغری و کاهش وزن فوری

چاقی، نقش مهمی در ایجاد اغلب بیماری ها دارد. تقریبا نیمی از افراد جهان، مبتلا به بیماری چاقی هستند و به دلیل استفاده از مواد غذایی نامناسب، روز به روز وزن آن ها افزایش می یابد.

معرفی سه ماده غذایی ارزشمند برای لاغری و کاهش وزن فوری

یکی از مهمترین عواملی که در کاهش وزن و لاغری نقش موثری دارد، استفاده از برنامه غذایی سالم می باشد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی سه ماده مغذی ارزشمند برای کاهش وزن و لاغری بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

خواص جادویی ارده برای لاغری:

یکی از مهمترین خواص ارزشمنده ارده ی کنجدی، کاهش اشتها است. خرید ارده و مصرف آن ، به دلیل اینکه سرشار از املاح مفیدی می باشد، خاصیت سیرکنندگی دارد. از این رو مصرف یک قاشق غذاخوری از آن قبل از صرف ناهار و شام، برای کاهش وزن موثر واقع شده و موجب تناسب اندام می شود.

خواص عرقیجات گیاهی برای لاغری:

عرقیجات گیاهی تاثیر شگفت انگیزی در کاهش وزن دارند. همچنین مصرف آن ها می تواند از عوارض کاهش وزن زیاد همچون ضعف اعصاب و ریزش مو پیشگیری نماید. عرق های گیاهی می توانند علاوه بر کاهش وزن، در زمینه های متفاوت دیگری نقش مفیدی را ایفا نمایند و برای بدن نوعی داروی شفا بخش محسوب گردند.(جهت خرید عرقیات گیاهی کلیک کنید) از مهمترین عرقیجات گیاهی که برای کاهش وزن و تناسب اندام مفید واقع شده اند میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

عرق گیاهی نعنا برای لاغری:

عرق گیاهی نعنا برای لاغری و کاهش وزن مفید واقع شده است. از مهمترین عواملی که در افزایش وزن به ویژه در ناحیه  ی شکم و پهلو نقش موثری دارند، نفخ و جمع شدن مواد زائد در بدن است. بنابراین مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری از این عرق داروئی، برای رفع مشکلات گوارشی همچون نفخ و همچنین دفع مواد زائد موثر است.

عرق گیاهی گلاب برای لاغری:

گلاب، نوعی عرق گیاهی به شمار می رود که میزان کالری اضافی آن، صفر است. از آنجایی که گلاب دارای ویتامین C می باشد، سرشار از خاصیت آنتی اکسیدان بالایی است؛ از این رو برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر می باشد. گلاب نوعی مکمل برای کاهش وزن است؛ زیرا مصرف آن به عمل دفع کمک کرده و نوعی روان کننده برای روده ها محسوب می گردد. به کسانی که ورزشکار هستند، توصیه می شود قبل از ورزش، گلاب مصرف نمایند تا میزان انرژی و سوخت و ساز بدن را افزایش دهد.

عرق گیاهی کاسنی برای لاغری:

یکی از مهمترین عواملی که موجب بزرگ شدن شکم و افزایش وزن می شود، یبوست است. عرق گیاهی کاسنی، سرشار از فیبر زیادی می باشد ؛ از این رو نوعی درمان کننده برای یبوست بوده و موجب بهبود عملکرد روده ها می گردد. همچنین مصرف این عرق معجزه آسا، نقش موثری در کاهش اشتها دارد و از پرخوری فرد جلوگیری می نماید

خواص عرق خارشتر برای لاغری:

عرق گیاهی خارشتر نقش موثری در عمل چربی سوزی دارد. از این رو مصرف آن قبل از انجام عملیات ورزشی، از نقش موثری در سوخت چربی برخوردار است. از مهمترین دلایلی که عرق گیاهی خارشتر برای درمان چاقی و کاهش وزن مفید واقع شده است، خاصیت مسهل و ملین آن است. همچنین مصرف این عرق گیاهی، موجب پاکسازی کبد ودفع سموم آن می گردد.

معجزه شیره انگور برای لاغری:


یکی از شیره های طبیعی که تاثیر شگفت انگیزی در کاهش وزن دارد، شیره انگور می باشد. این عصاره ی مقوی، سرشار از عناصر مفیدی همچون آهن، انواع ویتامین ها و... برای بدن می باشد. همچنین به دلیل وجود عنصر فیبر در خود، موجب کاهش وزن می شود؛ زیرا فیبر نقش موثری در افزایش سوخت و ساز بدن دارد و می تواند نوعی مکمل برای سوخت چربی های بدن واقع شود. بنابراین مصرف شیره انگور، می تواند شما رو به وزن دلخواهتان برساند. بنابراین اگر قصد لاغری فوری  دارید از مصرف و خرید شیره انگور غافل نشوید.

کلام آخر:

عرقیجات نقش موثری برای درمان اغلب بیماری ها همچون مرض چاقی دارند. از دیگر عرقیجات گیاهی که در این زمینه نقش مفیدی را ایفا می نمایند، میتوان به عرق بهار نارنج اشاره کرد. همچنین در کنار استفاده از عرقیجات گیاهی، مصرف ماده مغذی ارده به همراه شیره انگور به عنوان وعده ی صبحانه می تواند برای درمان چاقی موثر واقع شود. البته لازم به ذکر است برای برخورداری از خواص مفید این عصاره های معجزه آسا، اصل و طبیعی بودن آن ها شرط اول است. پیشنهاد ما برای برخورداری از نوع مرغوب این عصاره های گیاهی، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت رازقی می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی چند ماده مغذی برای درمان چاقی و کاهش زن بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول