اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توسعه اصفهان در بنیاد نصف جهان دنبال می‌شود / تکمیل پروژه‌های استان سرعت می‌گیرد

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تشکیل بنیاد نصف جهان توسعه استان اصفهان است و برای دستیابی به آن از همه ظرفیت‌های اجرایی استان در راستای تسهیل‌گری استفاده خواهیم کرد.

توسعه اصفهان در بنیاد نصف جهان دنبال می‌شود / تکمیل پروژه‌های استان سرعت می‌گیرد

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بنیاد نصف جهان اظهار داشت: سال ۱۳۸۹ در ملاقاتی که مردم اصفهان در سالروز‌ شهدای ۲۵ آبان با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان نکاتی مطرح کردند که باید تلاش کنیم اصفهان به جایگاه قبلی خود در جهان اسلام بازگردد و منبع نورافشانی به جهان اسلام شود.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعی از دوستان اصفهانی که بیشتر مقیم تهران و در نهادهای مختلف مشغول فعالیت هستند، این بنیاد غیردولتی‌ و مردم نهاد را تأسیس کردند؛ در این بنیاد فعالیت انتفاعی و اجرایی انجام داده نمی‌شود، بلکه پیگیری طرح‌های توسعه‌ای استان با هدف پیشرفت انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: بنیاد نصف جهان پل ارتباطی میان مسؤولان، مردم و سرمایه‌گذاران‌ بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کند و با ارتباطی که با سه قوه‌ وجود دارد، ارتباط ملی و استانی انجام می‌گیرد.

فولادگر اضافه کرد: بنیاد نصف جهان چند کارگرو‌ه از جمله آب، سلامت، مسائل حقوقی و اقتصادی دارد و در آن‌ها طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌هایی که برای پیشرفت اصفهان است و نیاز به سرمایه‌گذاری دارد در جلسات استانی و ملی پیگیری می‌شوند.

  نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخصوص جلسه برگزار شده با وزیر راه و شهرسازی گفت: پنجم فروردین‌ماه جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان استانی برگزار شد و در حوزه حمل و نقل و مسکن پیگیری‌هایی انجام گرفت و قرار بر این شد طرح‌های در حال اجرا زودتر تمام شوند و طرح‌هایی که می‌خواهند آغاز شوند با سرعت جلو برود و برای آن‌ها سرمایه‌گذار جذب شود.

وی بیان کرد: این طرح‌ها با بودجه‌های دولت تکمیل نمی‌شود و کمک‌های‌ دیگری نیاز دارد و اگر صاحب‌نظران در این زمینه پیشنهادی دارند، ارائه دهند.

فولادگر افزود: باید در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت دولت آینده، در مدت زمان باقی مانده از ظرفیت دولت دوازدهم و حتی مجلس و نمایندگان و قوه قضائیه نیز استفاده کرد.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بنیاد نصف جهان در مسیر رهنمودهای رهبری و معتقد به ظرفیت‌های انقلابی هستیم ولی محدود به جناح خاصی نیستیم؛ در این مسیر هدف توسعه استان است و برای دستیابی به آن از همه ظرفیت‌های اجرایی استان در راستای تسهیل‌گری استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، پنجم فروردین ماه جلسه کارگروه اقتصادی بنیاد نصف جهان با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، مسؤولان استانی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

در این جلسه آخرین روند اجرایی پروژه‌های حوزه حمل و نقل برون‌شهری و درون‌شهری استان اصفهان و طرح‌های انبوه‌سازی طرح مسکن ملی استان اصفهان، شهرک صنعتی طلا و جواهر و دهکده لجستیک مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.‌

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول