اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ای جان جهان، جهان تو را می‌خواند/ چقدر خوب می‌شد شب ولادت شب ظهورت می‌شد

چقدر خوب می‌شد شب ولادت شب ظهورت می‌شد، جهان غرق نورت شود و دنیا سرمست از عطر حضورت، تو امام ناتمام و ستاره دنباله‌دار مایی، ای آخرین ذخیره الهی یا بقیه‌الله، الغوث والامان یا صاحب الزمان العجل.

ای جان جهان، جهان تو را می‌خواند/ چقدر خوب می‌شد شب ولادت شب ظهورت می‌شد

خبرگزاری فارس مازندران ـ حسین عموزاده آرائی| جهان بی‌تاب تابیدن خورشید درخشان توست ای همه نور، ای همه شور، ای همه شادی ای سرور، جهان با تو نفس می‌کشد که تو نسیم جان‌بخشی!

تو تنها یک نفر نیستی، تو یک جهان انتظاری و دنیا برای همیشه منتظر توست، انتظاری مقدس و امیدآفرین ، تو بال سبز پرواز و عروج شیعه‌ای و ما تو را مکمل خون حسین (ع) می‌دانیم.

تو آیه  " وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ "  هستی، تو صبح امیدی، تو استجابت دعای سبز انتظار در سپیده دم طلوع خورشید در وزش نسیم ملایم آمدنی.

تو ربنای قنوت وتر در شفع شفاعت بی‌قراری مایی، تو آقایی، تو مصلح بلا منازعی، تو منتقم ثارالله و تو بقیه‌اللهی، تو گشایش فرج هَم ّ و غمّ چشم انتظارانی، تو عطر بهارانی و صاحب الزمانی! 

ما که نه خدا نکند، بلکه آن‌هایی که درصدد انکارت بر آمدند حتی چاره‌ای جز تسلیم نداشتند که تو خورشید کاملی و کسی را یارای مخفی کردنت نیست.

تو آمدی تا همگان بدانند با آمدنت بهار دائمی خواهد آمد، با آمدنت برای همیشه نور امیدی در دل مومنان روشن خواهد شد تا در تپش مدام زمین و نگاه زهرآلود زمان به امید طلب دست‌های پر مهرت روزگار بگذرانند و مطمئن باشند کسی هست که خواهد آمد و در ظلمت سیاه این روزگار کس را از ناکس جدا خواهد کرد و بر لب‌های خشک زمین خواهد بارید.

تو باران رحمتی که دائما می‌باری تو تابش آفتاب گرمابخشی، تو ابر باران زای حیات‌بخشی، امروز که سپیدی‌ها در سیاهی دل‌های آدمیان رنگ باخته‌اند؛ دیدگان زمین در انتظار اندکی سپیده دم بارانی ست.

راه درازیست از اینجا تا صداقت و زمین در انتظار است تا مردی بیاید از جنس آسمان تا با قدوم نازنینش جسورانه شقاوت را و خیانت را از هستی پاک کند، تا شب دریده شود و دیدگان آدمیان طلوعی از جنس عدالت را به نظاره بنشینند.

ای قدر مخفی مقدرما! شب ولادتت شب آمال و آرزوی تقدیر ماست، جهان در انتظار باران ظهورت بی‌قرار است، نفس زمین به نامت گرم است و سرسبزی آن مرهون نگاه عالم‌تاب توست.
 
می‌خوانیمت که دعای مستجاب مایی 
می‌خواهیمت که مخاطب خاص مایی
که تو آخرین ملجا و پناهی، بیا که خیلی دیر شد و منتظرت پیر...

چقدر خوب می‌شد شب ولادت شب ظهورت می‌شد، جهان غرق نورت شود و دنیا سرمست از عطر حضورت، تو امام ناتمام  و ستاره دنباله‌دار مایی، ای آخرین ذخیره الهی یا بقیه‌الله، الغوث والامان یا صاحب الزمان
العجل.

اللهم عجل لولیک الفرج ...

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول