اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توسط حوزه هنری، فیلم منطقه پرواز ممنوع برای کودکان کار اکران شد

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در قالب موکب فرهنگی تنهاترین سردار با حضور جمعی از کودکان کار در تالار حافظ حوزه هنری قزوین به روی پرده رفت.

توسط حوزه هنری، فیلم منطقه پرواز ممنوع برای کودکان کار اکران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمد رضا امامقلی رئیس حوزۀ هنری استان قزوین کار و تلاش بچه‌ها برای فراهم ساختن زندگی شرافتمندانه برای خانواده خود را قابل ستایش دانست گفت: هیچ کودکی نباید در سراسر جهان مشغول کار باشد و از کودکی کردن محروم بماند، تحصیل رایگان، بهداشت و درمان عمومی و تأمین اجتماعی همگانی حق مسلم هر شهروندی است و امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، مایه تأسف است که بخش‌هایی از جامعه از امکانات اولیه زندگی بی‌بهره باشند.

وی افزود: فاصله طبقاتی معلول عدم توزیع عادلانه ثروت و منابع  و در نهایت ساختارهای معیوب در جامعه است، وظیفه انسانی همه ماست که به دور از بوروکراسی دست و پاگیر و ملاحظات فرمایشی از امکانات موجود و اموال عمومی در جهت محرومیت زدایی استفاده کنیم.

 

این مسوول فرهنگی یادآور شد:  این مرکز با هدف تحقق شعارهای اصیل و ذاتی انقلاب از سه ماه پیش اقدام به اکران فیلم در مناطق و نواحی فاقد سینمای استان نمود و با استقبال خوب مواجه شد و امروز طرح دیگری با عنوان: موکب فرهنگی تنهاترین سردار اجرایی شد که طی آن حوزهٔ هنری قزوین به‌صورت مستمر میزبان کودکان کار برای دیدن فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران خواهد بود.

محمدرضا امامقلی گفت: استعدادیابی، برپایی کلاس‌های آموزشی و مهارتی، کارگاه‌های هنری، پخش فیلم و غیره از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های این مرکز ویژه کودکان کار است که روند اجرایی آن در آینده نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول