اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

جهانپور: ایران و چین در زمینه مبارزه با کرونا همکاری می‌کنند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس سند راهبردی همکاری ایران و چین که به امضای وزرای خارجه دو کشور رسید، ایران و چین در زمینه‌های مختلف مرتبط با سلامت و آموزش پزشکی از جمله مبارزه با کرونا همکاری می‌کنند.

جهانپور: ایران و چین در زمینه مبارزه با کرونا همکاری می‌کنند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، کیانوش جهانپور در صفحه توییتر خود نوشت: بندهای مرتبط با سلامت و آموزش علوم پزشکی مندرج در سند راهبردی ایران و چین که روز شنبه به امضای وزرای امور خارجه دو کشور رسید، چشم اندازی روشن در همکاری های دو کشور و حتی نقطه عطفی برای توافقات مشابه با دیگر کشورها و نظام های سلامت در سال‌های آتی خواهد بود.

وی در این نوشته، بخشی از سند همکاری ایران و چین را منتشر کرد که در بخشی از آن بر تقویت همکاری ها مبتنی بر یادداشت تفاهم همکاری در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و بیماری های ویروسی مشابه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین تاکید شده است.

در بند دیگری از متن این سند راهبردی بر تقویت همکاری در زمینه تحقیقات و انتقال فناوری سلامت، نظام سلامت، آموزش سلامت و همکاری دانشکده های پزشکی از جمله با تعریف پروژه ها و حوزه های همکاری مبتنی بر ابتکار و همکاری برای تامین نیازهای دارویی، تجهیزات و ملزومات پزشکی دو کشور تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول