اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک 5 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به 5 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قالب پویش‌های مربوط به بهزیستی در استان جمع‌آوری شده است.

کمک 5 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان بهزیستی

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 350 خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری بسیار تنگاتنگ دارند و 370 خانواده را حمایت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سال گذشته نزدیک به 5 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قالب پویش‌های مربوط به بهزیستی در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: موسسات فعال هر کدام با کارکردهایی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابان، کمک به تحصیل دختران و جمع آوری کمک‌های مردمی برای و توزیع کمک‌ها در میان نیازمندان راه‌اندازی شده است.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه نهادهای مردمی و خیریه‌ها بیشترین تماس و ارتباط را با اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند و مورد اعتماد مردم هستند، اضافه کرد: در صورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی و برقراری یک همکاری سازنده، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قابل کنترل و سازماندهی می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: راه‌اندازی سامانه صدقه تلفنی، اجرای طرح حامی بطور گسترده در سطح استان، انعقادتفاهم نامه با خیرین، توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیر دولتی، تاسیس مهدهای کودک، مراکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست، کلینیک‌های مددکاری اجتماعی از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط بهزیستی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تاسیس مراکز و دفاتر مشاوره و امور روان شناختی و ژنتیک، تاسیس مراکز توانبخشی و حرفه‌آموزی معلولین، نگهداری و درمان بیماران روانی مزمن، تاسیس مراکز درمان سرپایی معتادین و همچنین مرکز اقامتی و بهبود و بازتوانی معتادین، تاسیس موسسات غیر دولتی خیریه‌ها در سطح استان و....  از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط بهزیستی است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول