اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برادری دو برادرش را کشت / دستگیری قاتل حین خروج از کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتلی که دو برادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود خبر داد.

برادری  دو برادرش را کشت / دستگیری قاتل حین خروج از کشور

علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی دو فقره قتل (قتل دو برادر توسط برادرشان) در چهارم فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل رسیدگی پرونده به صورت ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضایی قاتل را طی خروج از کشور در یکی از استان های غربی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرد و گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

محمدی امنیت را خط قرمز پلیس عنوان و تاکید کرد: احیانا اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و ارامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخود قانونی و سخت خواهد کرد.

به گزارش فارس، چهارم فروردین ماه امسال مردی ۳۵ ساله دو برادر ۴۳ و ۴۴ ساله خود را در یکی از روستاهای اطراف تبریز با کلت به قتل رساند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول