اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

رویگری: کرونا برای برخی مسئولین فرهنگی راه فرار بود/ بازیگران پیشکسوت فراموش شده‌اند

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه بازیگران پیشکسوت فراموش شده‌اند گفت: کرونا برای برخی مسئولین فرهنگی راه فرار بود.

رویگری: کرونا برای برخی مسئولین فرهنگی راه فرار بود/ بازیگران پیشکسوت فراموش شده‌اند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، رضا رویگری با اشاره به فرارسیدن سال نو و عید نوروز گفت: به نوبه خودم سال جدید و فرارسیدن نوروز باستانی را به تمامی مردم سرزمینم و همچنین همکارانم تبریک می‌گویم و امیدوارم برایشان سالی خوب در پیش باشد.

این بازیگر در همین راستا ادامه داد: امیدوارم سال ۱۴۰۰ برای همه مردم ایران سالی به دور از بلا و بیماری باشد، سال گذشته برای همه مثل کابوس گذشت، اینقدر ماسک زدیم که دیگر همدیگر را در خیابان نمی‌شناختیم، دوست دارم چشم باز کنم و دیگر هیچ خبری از کرونا نباشد. مردم بتوانند به راحتی زندگی کنند و با عزیزانشان دیدار کرده و به مسافرت و گردش بروند.

من نفهمیدم که سال گذشته چگونه گذشت

بازیگر فیلم «اجاره نشین‌ها» در همین رابطه تاکید کرد: من نفهمیدم که سال گذشته چگونه گذشت، انگار که یک خواب بد بود که همه ما در آن بودیم، بیماری کرونا باعث شد تا زندگی اکثریت اقشار جامعه مختل شود و شخصا ضربات فراوانی را از این بیماری خوردم، زیرا باید برای درمان خودم اقدام می‌کردم، اما به واسطه شیوع کرونا شرایط درمان در کلینیک‌ها بسیار سخت شده بود.

بازیگران پیشکسوت فراموش شده‌اند

وی با نقد بی توجهی مسئولین فرهنگی به بازیگران پیشکسوت اظهار کرد: دیگر حرف زدن از کم اهمیت بودن ما بازیگران پیشکسوت برای مسئولین فرهنگی مثل شوخی است، آن‌ها اصلا نمی‌دانند که ما وجود داریم، مشخص نیست در طول این یک سال روی چه بخش فرهنگی برنامه ریزی می‌کنند که ما هیچ تاثیری در هنر و فرهنگ نمی‌بینیم.

کرونا برای برخی مسئولین فرهنگی راه فرار بود

این بازیگر پیشکسوت سینما ادامه داد: یکسال سینما و تئاتر تعطیل بود، آیا نمی‌شد در طول این یکسال برنامه درستی اتخاذ کرد؟. به نظر من کرونا برای برخی مسئولین فرهنگی راه فراری بود که می‌خواستند عدم فعالیت و مثبت بودن خودشان را به گردن کرونا بیندازند. امسال هم می‌دانیم که با وجود ادامه شیوع بیماری کرونا سینما و تئاتر آینده خوبی ندارد، اما دریغ از اینکه مسئولین فرهنگی برنامه تازه‌ای بدهند.

بازیگر سریال «مختارنامه» با تاکید بر لزوم ادامه خانه نشینی در ایام نوروز افزود: همانطور که می‌دانیم همچنان کشور با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، روز‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، اما مطمئنم با رعایت اصول بهداشتی تمام این سختی‌ها تمام می‌شود.

نوروز امسال را هم خانه بمانیم و صبوری کنیم

وی در همین رابطه تصریح کرد: متوجهم و می‌دانم که نوروز برای همه ما با هم نشینی و عید دیدنی معنا پیدا می‌کند، اما در هر صورت شرایط امروز مثل هر نوروزی نیست، بهتر است در خانه بمانیم، به دید و بازدید نرویم و در خانه‌های خود از راه دور با عزیزانمان در ارتباط باشیم.

بازیگر فیلم «خوب، بد، جلف» خاطرنشان کرد: در هر صورت این ویروس هنوز در کشور وجود دارد، در این شرایط به فکر سفر رفتن نباشیم، نوروز امسال همچون سال گذشته است و بهترین کار در خانه و کنار خانواده ماندن است. شاید تعداد مبتلایان کرونا کم شده، اما همچنان این بیماری در صدر خطرات است و باید آن را جدی گرفت.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول