اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از تغییر ساعت منع تردد شبانه تا شیوه رفع جرائم رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر ساعت منع تردد شبانه از ساعت 21 به 22 تا 3 بامداد، شیوه رفع جرائم کسانی که به دلایل اورژانسی مجبور به تردد در این زمان هستند را تشریح کرد.

از تغییر ساعت منع تردد شبانه تا شیوه رفع جرائم رانندگی

ایرج حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تغییر ساعت منع تردد شبانه که در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تصویب شده بود از امروز در چهارمحال و بختیاری اعمال می‌شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: منع تردد شبانه از ساعت 21 به 22 تغییر پیدا می‌کند و پایان آن همان ساعت سه بامداد است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به دلایل پزشکی و اورژانسی مجبور به تردد در این زمان هستند در صورت اعمال جریمه می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به پلیس راهور استان واقع در جاده دانشگاه آزاد برای رفع جریمه خود اقدام کنند.

حسین‌پور تصریح کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری پرهیز  و همکاری‌های لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول