اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اهل ایمان و تقوا بودن زمینه‌ساز ظهور امام زمان است

امام جمعه قروه گفت: اهل ایمان و تقوا بودن بستر ظهور امام زمان را فراهم می‌سازد و ضرورت دارد این مهم تا زمان ظهور ایشان در میان مسلمانان جهان وجود داشته باشد.

اهل ایمان و تقوا بودن زمینه‌ساز ظهور امام زمان است

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: ایجاد انقلاب اقتصادی و علمی، انقلاب در ارزش‌ها و سطوح عقلانیت بشر و در واقع تحول در تمامی موارد از دیگر اهداف ظهور امام زمان است.

وی در ادامه افزود: مهمترین آرمان دین عدالت است که ظهور برای آن صورت می‌گیرد و براساس اندیشه مهدی موعود عالم را عدالت فرا خواهد گرفت چرا که تمام انقلاب‌ها به دنبال جهانی‌سازی بودند اما تنها انقلابی که کره زمین در بر می‌گیرد انقلاب امام زمان است.

رستمی به انقلاب اقتصادی در زمان ظهور اشاره کرد و افزود: این مهم رخ نخواهد داد مگر اینکه بنیان و پایه‌اش عدالت باشد، درست همان هدفی که با ظهور امام زمان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه امام زمان اهداف ۱۲۴ هزار پیامبر را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: این ظهور دردهای بشریت را درمان کرده و تمامی جهانیان را به آرامش معنوی خواهد رساند لذا مهمترین نکته برای تحقق این اهداف این است که راه را برای ظهور هموار کرده و تنگناها را ببندیم.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه مهمترین رویدادی که در عالم رخ خواهد داد مسئله ظهور منجی عالم بشریت است، اظهار داشت: ایجاد عدالت طلبی، مبارزه با تحریف‌ها و بدعت‌ها، ایجاد انقلاب سیاسی و اجتماعی، به ارمغان آوردن آزادی، گشودن مسیر معنویت و بصیرت افزایی از جمله اهدافی است که امام زمان برای آنها ظهور خواهد کرد.

وی با اشاره به منجیگرایی امام زمان(عج) تصریح کرد: منتظر کسی بودن که اوضاع عالم را درست کند یک فکر غالبی بین تمامی ادیان است.و در تمام ادیان آسمانی همواره به مسئله ظهور اشاره شده و مسئله ظهور امام عصر(عج ) میان مسلمانان جهان به عنوان وحدت دینی به شمار می‌رود.

به گفته امام جمعه قروه، اهل ایمان و تقوا بودن بستر ظهور امام زمان را فراهم می‌سازد و ضرورت دارد این مهم تا زمان ظهور ایشان در میان مسلمانان جهان وجود داشته باشد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول