اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب، یعنی ابتدا فاصله و تفرقه میان ابرمردان را ریشه کن کنیم و از کلوسیوم‌ها خارج شویم، به خودزنی ها پایان دهیم، خط‎کشی‌ها و باندبازی‌ها و حلقه‌ها و محفل‌ها و تمام فاصله‌گذاری‌های پوچ و نامبارک را نابود کنیم.

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مجید فولادگر، پژوهشکده چشم‌انداز و آینده پژوهی طی یادداشتی نوشت: نزدیک 2000 سال پیش کلوسیوم یعنی تماشاخانه بزرگ شهر روم با ظرفیت 50 تا 80 هزار نفر ساخته شد و امپراتورها، نبرد گلادیاتورها را در کلوسیوم تماشا می کردند. گلادیاتورها شخصیت های محبوب و توانمندی بودند که تا سرحد مرگ مبارزه می کردند، شجاعت، اراده، فنون جنگی و ویژگی های شخصیتی ممتازی داشتند. برخی از اسیران جنگی و برخی نیز داوطلبانه به جمع گلادیاتورها می‌پیوستند. نکته مهم این است که آن ها همواره از هم دور نگه داشته می‌شدند و خطر اتحاد گلادیاتورها جدی بود زیرا نیروهای قدرتمندی بودند که پیوندشان، بسیار خطرآفرین بود. نبردهای خونین صرفا موجبات سرگرمی و تفریح امپراتورها و اشراف و مردم را فراهم می‌کرد و تمام توان جنگندگی آنان برای خلق صحنه های مرگبار و وحشیانه خرج می شد. آخرین مبارزه گلادیاتورها در سال 500 میلادی گزارش شده و ظاهرا به تاریخ پیوسته ولی امروز نیز کلوسیوم‌های مدرن بین المللی فعالند و امپراتورهای مستکبر جهانی هنوز سرگرم دیدن مبارزه خونین گلادیاتورها هستند. 

انقلاب اسلامی بستر ظهور ابرمردان قدرتمندی است که هر یک دارای ویژگی های ممتاز و متمایزی هستند و در میدان های مختلف، مسلط و موفق بوده اند و دارای روحیه جنگندگی، اراده، شجاعت و قابلیت های تخصصی می‌باشند. پیوند میان این افراد و هم افزایی اراده آنان، نیروی عظیم و قدرتمندی خلق می‌کند که برای امپراتورها، بسیار ویرانگر است، از این رو آنان تمام قدرت هوشمند خود را (ترکیب قدرت نرم و سخت Smart Power)، صرف فاصله گذاری و اختلاف افکنی و تفرقه میان این قدرت‌ها کرده اند و تلاش می‌کنند نبردها را در کلوسیوم‌ها، شکل دهند و ابر مردان را به جان هم بیاندازند چه این که قران می‌فرماید: إِنَّ الشَّیْطَانَ یَنزَغُ بَیْنَهُمْ إِنَّ الشَّیْطَانَ کَانَ لِلإِنْسَانِ عَدُوًّا مُّبِینًا (اسراء 53). 
پیشرفت انقلاب اسلامی و حرکت به سمت قله های تمدنی ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب، نیازمند پیوند ابرمردان انقلابی است. پیوندی که تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علم و فناوری و فرهنگی را درمی‌نوردد و حتی به مرزهای جغرافیایی ایران نیز محدود نمی شود. جنگندگی برای پیشرفت انقلاب، یعنی ابتدا فاصله و تفرقه میان ابرمردان را ریشه کن کنیم و از کلوسیوم‌ها خارج شویم، به خودزنی ها پایان دهیم، خط‎کشی‌ها و باندبازی‌ها و حلقه‌ها و محفل‌ها و تمام فاصله‌گذاری‌های پوچ و نامبارک را نابود کنیم. آنگاه این قدرت عظیمِ منسجم و همدل را، در برابر امپراتورهای جهانی صف‌آرایی کنیم. میان حوزه های دفاعی و نظامی، هسته ای، فناوری های نوظهور (NBIC)، صنعتی و فنی مهندسی و اجتماعی، پیوندهای استراتژیک ایجاد کنیم و با نگاه به خارج از مرزهای جغرافیایی و اتصال با ظرفیت های جهانی، همسایگی و منطقه ای و با رویکرد یارگیری بین‌المللی، دامنه فعالیت ها را با اولویت نفوذ اقتصادی و توسعه بازار، به شدت افزایش دهیم. در این صورت تمام توان ابرمردان قدرتمند انقلابی در راستای رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه ایرانیان و ایجاد اشتغال پایدار و بهبود شاخص‌های رفاهی و امید به آینده خرج می‌شود چرا که امروز به استناد مطالعات دقیق و علمی، ایران در آستانه جهش‌های بزرگ اقتصادی قرار دارد و همچون صخره‌نوردی ست که با زدن رکورد، تنها یک پرش فاصله دارد. 
ناکارآمدی مزمن و خستگی و سردرگمی عمیق هشت سال گذشته، انباشتی از انرژی توفانی و پرقدرت جبهه انقلاب را فراهم کرده و انگیزه و اراده‌ی برهم زدن ناکارآمدی‌ها، منفعت طلبی‌ها، سستی‌ها و اصلاح فرایندهای دست و پا گیر بوجود آمده و پیوند استراتژیک ابرمردان انقلابی در قالب دولت 1400، امکان جهش اقتصادی را مهیا کرده است. در این صورت، با ظرفیت قدرتمند و بی نظیر جبهه انقلاب و ابرمردانش، آماده خواهیم شد تا به جای نبرد گلادیاتورها به جنگ امپراتورها برویم و رویارویی تمدنی را خارج از کلوسیوم‌ها آغاز کنیم ان شا الله. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول