اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدارس حق دریافت کمک به مدرسه از دانش‌آموزان را ندارند/ دریافت شهریه مشروط به رعایت دستورالعمل‌ها

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با تاکید فراوان به مدیران، مدارس گفته شده که حق دریافت کمک به مدرسه از دانش‌آموزان را ندارند.

مدارس حق دریافت کمک به مدرسه از دانش‌آموزان را ندارند/ دریافت شهریه مشروط به رعایت دستورالعمل‌ها

حسن مظفری امروز  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا مدارس تعطیل و آموزش وارد فضای مجازی شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود حضور دانش‌آموزان و استفاده از مدارس نیز به حداقل رسید، اضافه کرد: با وجود همه این شرایط موضوع آموزش هیچگاه تعطیل نشد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هیچ گونه کمک هزینه اجباری از دانش‌آموزان درخواست نمی‌کند، عنوان کرد: در سطح استان زنجان نیز هیچ یک از مدیران مدارس اجازه دریافت کمک هزینه اجباری از دانش‌آموزان را ندارند.

مظفری با بیان اینکه عدم دریافت کمک هزینه و وجه به مدارس زنجان اطلاع داده شده است، بیان کرد: اگر مدیری اقدام به دریافت کمک هزینه مدرسه کند اولیا می‌توانند گزارش خود را به آموزش‌و‌پرورش ارائه دهند تا با مدیر متخلف برخورد شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: با این وجود با توجه به شرایط سخت مدارس و نیاز به حمایت اولیا از مدارس درخواست داریم خانواده‌ها در حد توان آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی همچنین به پرداخت شهریه مدارس در مدارس ویژه چون مدارس شاهد، تیزهوشان و مدارس غیر انتفاعی اشاره کرد و گفت: دریافت شهریه در این مدارس منوط به مصوبه کشوری بوده و براساس دستورالعمل‌های اجرایی وزارتخانه انجام می‌شود و مدارس ملزم به دریافت این شهریه از اولیای دانش‌آموزان هستند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول