اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جلسه مقابله با کرونا تحت تاثیر یک کلیپ/تشییع چند هزار نفری و حیرت‌زدگی استاندار!!

نشست بررسی و پی‌گیری طرح شهید سلیمانی جهت مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که تحت الشعاع یک کلیپ قرار گرفت.

جلسه مقابله با کرونا تحت تاثیر یک کلیپ/تشییع چند هزار نفری و حیرت‌زدگی استاندار!!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست بررسی و پی‌گیری شهید سلیمانی جهت مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که تحت الشعاع یک کلیپ قرار گرفت.

در این نشست استاندار با نشان دادن یک کلیپ به اعضای جلسه و با اظهار تعجب از برگزاری چنین تشییع جنازه‌ای در یکی از دهستان‌های استان که در صف اول آن برخی افراد نافذ و سرشناس و نخبگان استان نیز حضور داشتند برگزاری چنین تجمعاتی را برای استان طی یکی دو هفته آینده مرگبار دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همه اعضای جلسه و خبرنگاران حاضر از برگزاری چنین تجمعی حیرت‌زده شده بودند زیرا در حالی که شهرهای استان یک به یک در حال تغییر رنگ بوده و نارنجی و قرمز می‌شوند برگزاری چنین تشییع جنازه‌ای جای تعجب و تامل داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول