اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

994 تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در بازارهای کردستان کشف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1400 که از 15 بهمن ماه سال گذشته آغاز شد تا کنون 994 مورد تخلف در بازارهای کردستان کشف شده است.

994 تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در بازارهای کردستان کشف شد

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز در استان از 15 بهمن ماه سال 99 آغاز شد که در بازرسی‌های صورت گرفته 994 تخلف احراز شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال که از 15 بهمن سال گذشته آغاز شده تا هفتم فروردین سال‌جاری، 14 هزار و 881 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در نتیجه این بازرسی‌ها 850 پرونده به ارزش بیش از 20 میلیارد و 517 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی 124 به طور شبانه‌روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است، یادآور شد: در این مدت 823 شکایت مردمی هم به طور حضوری و هم تلفنی به سازمان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات ثبت‌شده گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است، بیان کرد: تخلف 165 مورد از این شکایت‌ها احراز شده و برای آنها پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول