اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کنگره ملی شهدا آغازی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است

استاندار یزد با بیان این‌که تحقق تمام اهداف کنگره شهدای این استان نیازمند همکاری همه دستگاه‌ ها و نهاد های عمومی است، گفت: کنگره ملی شهدا آغازی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

کنگره ملی شهدا آغازی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز، در دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقارن برگزاری این کنگره با روز قیام مردم یزد اظهار کرد: شهادت را از قیام امام حسین (ع) آموخته ایم و به خاطر این حماسه است که فرهنگ شهادت پر رننگ است.

وی با بیان این‌که مردمان یزد نیز از کودکی با روضه ها و مرثیه های محرم با این فرهنگ آشنا شدند ادامه داد: یاران حسین عاشق شهادتند و دست از حق بر نمی دارند تا حق در برابر باطل پرقدرت نمایان باشد.

استاندار یزد با ابراز خرسندی از برگزاری چنین کنگره ای، افزود: این کنگره با ۴۰۰۰ پرچم سرخی که در انتظار پیروزی نهایی حقیقت برافراشته شده و ادای دینی کوچک به مسیر و مقام شهدا است.

طالبی با بیان این‌که این کنگره در تاریخ یزد ماندگار خواهد شد، گفت: در کنار یکدیگر این کنگره را از مسیر شعارزدگی به دور نگه داشتیم و مسیر خدمت به مردم را برگزیدیم و با خدمات بی شماری که در کنار این کنگره ارائه شد، تقویت همدلی و انسجام را دیدیم.

استاندار یزد با تاکید بر این‌که همه در یک کاروان با هم افزایی هم مشکلات را از پیش رو بر میداریم و آینده‌ای بهتر برای استان میسازیم خاطرنشان کرد: امروز پایان کنگره نیست و این کنگره می‌تواند آغازی باشد برای تحول و خدمت رسانی بیشتر که اگر بخواهیم می‌توانیم برای حفظ دستاوردهای بیشتر این کنگره گام برداریم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول