اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

کاسبی: بازی در «دادستان» اتفاق خوب من در سال ۹۹ بود/ بی‌برنامگی به سینما و تئاتر ضرر زد

محمد کاسبی گفت: در سال گذشته پیشنهادات زیادی برای بازی داشتم اما تمام وقتم به بازی در سریال «دادستان» مسعود ده نمکی گذشت، خوشبختانه اثر هم خوب از آب درآمد و مخاطب آن را دوست داشت.

کاسبی: بازی در «دادستان» اتفاق خوب من در سال ۹۹ بود/ بی‌برنامگی به سینما و تئاتر ضرر زد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان با محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال تلویزیونی دادستان هم نقش‌آفرینی کرده است به گفت‌وگو نشسته است. مهمترین بخش‌های این مصاحبه در ادامه آمده است.

- سال گذشته برای همه مردم سخت گذشت، بیماری کرونا بسیاری از دوستان را از ما گرفت، امیدوارم امسال به هر طریقی که می شود این بیماری ریشه کن شود تا دیگر شاهد اخبار تعداد آمار قربانیان بیماری کرونا نباشیم.

- حال که به خاطر وضعیت کرونا به مسافرت نمی‌روم ترجیح می‌دهم وقتم را با خانواده بگذرانم، کتاب بخوانم و گه گاه اگر فرصت بود فیلم تماشا کنم، به نظر من این روزها بهتری زمان برای کتاب خواندن است، فرصتی که شاید بعد از کرونا به واسطه اینکه همه ما دوباره مشغول کار می شویم پیش نیاید. 

 

بازی در سریال «دادستان» اتفاق خوب من در سال ۹۹ بود

- در سال گذشته پیشنهادات زیادی برای بازی داشتم اما تمام وقتم به بازی در سریال «دادستان» مسعود ده نمکی گذشت، خوشبختانه اثر هم خوب از آب درآمد و مخاطب آن را دوست داشت. 

- شاید سال پیش کم کار بودم، اما وقتی یک بازیگر در یک کار خوب بازی می‌کند همان یک کار ارزش چندین اثر را برای او به همراه دارد، این اتفاقی است که برای من هم افتاد، سریال دادستان و همکاری با مسعود ده نمکی به عنوان یک کارگردان کاربلد تا حدی با ارزش بود که کم کاری یکساله‌ام جبران شد.

بی‌برنامگی مسئولان فرهنگی به سینما و تئاتر ضرر زد

- سال گذشته سینمایی نداشتیم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم، طبیعی است که وضعیت کاملا ناامید کننده و بغرنج بود، در اکثریت ماه های سال پیش سالن‌ها تعطیل بودند و همین باعث ورشکستگی اکثریت سالن داران بود. 

- در این میان سینما دو بار بازگشایی شد که به نظرم فرقی با تعطیلی آن نداشت، اکثر فیلمها نفروختند و تهیه کنندگان ضررهای مالی فراوانی دادند، تنها مدیوم موفق در سال گذشته تلویزیون بود، مردم به واسطه خانه نشینی پای تلویزیون بودند و خوشبختانه تولید آثاری مثل دادستان باعث شد تا آنها از زمانشان به خوبی استفاده کنند.

- اگر ما طی سال گذشته سینما و تئاترمان متضرر شد از سر بی برنامگی بود، کاش حالا که بیش از یکسال از کرونا گذشته مسئولین فرهنگی بالاخره به راهکاری برای مقابله با این بحران رسیده باشند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول