اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حمایت ویژه آیت الله صدوقی از افرادی که ساواک تبعیدشان می‌کرد

امام جمعه یزد گفت:‌شهید صدوقی(ره) از قبل انقلاب تاثیر بسیار ویژه‌ای در مبارزات ضد رژیم شاهنشاهی داشت. در آن زمان آیت‌الله صدوقی(ره) به صورت بسیار ویژه به افرادی که توسط ساواک تبعید می‌شدند توجه داشت و از آنها حمایت می‌کرد.

حمایت ویژه آیت الله صدوقی از افرادی که ساواک تبعیدشان می‌کرد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه شهید صدوقی(ره) از قبل انقلاب تاثیر بسیار ویژه‌ای در مبارزات ضد رژیم شاهنشاهی داشته تاکید کرد: در آن زمان آیت‌الله صدوقی(ره) به صورت بسیار ویژه به افرادی که توسط ساواک تبعید می‌شدند توجه داشت و از آنها حمایت می‌کرد.

وی تصریح کرد: این حمایت به گونه‌ای بود که شهید صدوقی(ره) مبالغی را به افرادی امین می‌سپرد و آنها این وجوه را برای خرجی به تبعید شدگان ساواک می‌رساندند.

آیت‌الله ناصری یزدی ادامه داد: علاوه بر این آذوقه‌هایی هم برای آنها در نظر می‌گرفتند و به افرادی می‌دادند تا ضمن سرکشی از تبعید شدگان، این آذوقه‌ها را به آنها بدهند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: به خانواده‌های آنها هم توجه خاصی داشتند و در چنین مواردی دقت شهید صدوقی(ره) بسیار خاص بود.

ناصری یزدی با بیان اینکه آیت الله صدوقی(ره) در زمان جنگ وزنه‌ای در جنگ به حساب می‌آمدند گفت: شهید صدوقی(ره) چند مرتبه به مناطق جنگی سرکشی می‌کردند و از نزدیک با رزمندگان و ایثارگران به گفت‌و‌گو و صحبت می‌پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در منطقه کردستان هم شهید صدوقی(ره) تاثیرگذاری بسیار ویژه‌ای داشتند و در آنجا هم ایشان تاثیر بسیار مهم و زیادی در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان داشتند.

وی در پایان گفت: متاسفانه ما ایشان را خیلی زود از دست دادیم و در سال‌های دوم و سوم جنگ و در سال ۶۱ توسط منافقین به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول