اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی آمار راموس در روز تولد 35 سالگی / کاپیتان در رئال می‌ماند؟

امروز در حالی راموس جشن تولد 35 سالگی خود را برگزار خواهد کرد که هنوز آینده‌اش در رئال مادرید مشخص نیست.

بررسی آمار راموس در روز تولد 35 سالگی / کاپیتان در رئال می‌ماند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز راموس، یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال در حالی 35 ساله شد که هنوز مشخص نیست که فصل آینده در رئال مادرید بازی می‌کند یا در لیگ دیگر باید به رقابت بپردازد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی مثل اونداسرو، باشگاه رئال به راموس اولتیماتوم داده که ظرف 48 ساعت باید تصمیم خود را مبنی بر تمدید با مادرید مشخص کند.

طبق آخرین گزارش‌های رئال تصمیم دارد که قرارداد راموس را سالیانه و با کاهش دستمزد تمدید کند ولی راموس در پی گرفتن تمدید 2 ساله است.   

او که امروز جشن تولد 35 سالگی خود را می‌گیرد در رئال مادرید 715 بار به میدان رفته و توانسته 127 گل و 25 جام بدست آورد. راموس 4 بار قهرمان اروپا، 5 بار قهرمان اسپانیا،‌4 بار قهرمان جام باشگاه‌های دنیا، 2 بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، 3 قهرمانی سوپرکاپ اروپا، 4  قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و یک قهرمانی جام جهانی فوتبال دنیا را کسب کرده است.

راموس بیشترین بازی ملی در اروپا را نیز به ثبت رسانید و توانسته تاکنون 179 بار پیراهن لاروخا را برتن کند. او که در لیست اخیر فرانس فوتبال در بین یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال قرار گرفت باید دید چه آینده‌ای در فصل بعدی برای خود رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول