اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

گروه های جهادی استان قزوین پیشتاز فعالیت های عمرانی و پزشکی /رزمایش کمک مومنانه اجرا می شود

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت:جهادگران بسیج سازندگی در ایام نوروز و در شرایط سخت آب و هوایی، همچنان پر تلاش در حال ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و عمرانی در استان بوده و جهاد همچنان ادامه دارد.

گروه های جهادی استان قزوین پیشتاز فعالیت های عمرانی و پزشکی /رزمایش کمک مومنانه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، امیرعلی حسینیانی، مسوول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به حضور گروه های جهادی استان در حوزه محرومیت زدایی اظهار داشت: حدود ۵۰ گروه جهادی در استان در حوزه های مختلف عمرانی، پزشکی و درمانی، فرهنگی و سایر حوزه های خدماتی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: این گروه ها با حضور بیش از ۵۰۰ جهادگر در شهرها و روستاهای استان به صورت تخصصی در حال فعالیت و ارایه خدمات می باشند.

حسینیانی اظهار کرد: با توجه به نیاز روستاهای استان، بیش از ۴۰ گروه جهادی با حضور نیروهای متخصص دندانپزشک در حال ارایه خدماتی از قبیل عصب کشی، پر کردن، کشیدن دندان و سایر خدمات این حوزه در زندان مرکزی قزوین می باشند که با توجه به نظرسنجی ها رضایت مندی بسیار بالایی را در پی داشته است.

مسوول بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی جهادگران قزوین با اشاره به ساخت ۲ واحد مسکونی توسط جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان اظهار کرد: در حال حاضر جهادگران بسیجی قزوینی در روستای سزنق طارم سفلی مشغول ساخت منزل مسکونی خانواده ۸ معلول می باشند که با توجه به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی منطقه و بارش برف و سرمای هوا، این اقدام جهادی از سوی جهادگران بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: این دو واحد مسکونی خانه معلولین به خانواده های دارای بیش از دو معلول تحویل داده خواهد شد که به دست پر توان گروه های جهادی سپاه ناحیه امام حسن(ع) و حوزه مقاومت نبی اکرم(ص) در حال ساخت است و تا دو ماه آینده به بهره بردای خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه که در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سراسر کشور اجرا شد در استان قزوین نیز در چندین مرحله اجرا شد و این روند ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در روزهای پایانی ماه شعبان، رزمایش کمک و همدلی مومنانه با توزیع بسته های معیشتی، جهیزیه و سایر موارد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول