اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

طرح استفاده از درآمدهای نفتی برای رسیدگی به خوزستان آماده شد

استاندار خوزستان گفت: طرح استانی استفاده از درآمد نفت برای رسیدگی و حل برخی مشکلات عمده استان آماده شده است و به زودی به وزیر نفت ارائه خواهد شد.

طرح استفاده از درآمدهای نفتی برای رسیدگی به خوزستان آماده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان آبادان در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: مشکلات، پروژه‌ها و نیازهای شهرستان آبادان در مقوله‌های مختلف از جمله آب و فاضلاب، زیرساخت‌های جاده‌ای، موارد مربوط به مناطق آزاد  اروند، گردشگری و توسعه سواحل، بازآفرینی بافت فرسوده و غیره در این نشست مطرح و بررسی شد.

وی با بیان اینکه تمامی موارد به صورت تفکیکی با مدیران متولی و مربوطه  آبادان و استان مورد بحث قرار گرفت، افزود: برای پروژه‌هایی که مشکل خاصی ندارند جدول زمانی تعریف شده تا روند آن‌ها با برنامه بیشتری جلو برود و برای پروژه‌هایی که با مشکل رو به رو هستند بنا شد با مدیران مربوطه جلساتی برگزار کنم تا به یک نتیجه برسیم.

استاندار خوزستان  تاکید کرد: برای رفع مشکلات فاضلاب، آب شرب، روان آب‌ها، پیشگیری از سیل و سایر نیازهای استان، پس از نشست‌ با وزیر نفت مقرر شد طرحی ارایه شود که براساس آن اعتبار قابل توجه ارزی از محل درآمدهای نفتی برای رفع این مشکلات تخصیص پیدا کند، این تخصیص ممکن است در قالب لایحه به مجلس یا  برداشت از صندوق توسعه ملی به اذن رهبری باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح آماده و در مراحل نهایی است تا پس از هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور در اختیار وزیر نفت برای پیگیری قرار گیرد.

سلیمانی عنوان کرد: اقدامات مدیران استان باید در خدمت مردم باشد، مدیران برای رفع مشکلات مردم بروکراسی اداری را کنار بگذارند و به این فکر باشند که پس از پایان خدمت کارنامه قابل قبولی را بتوانند ارایه دهند.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران بیان کرد: سرمایه‌گذار باید نسبت به محل سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشد اگر سرمایه‌گذاری برای رفع کارهایش پشت درب ادارات منتظر بماند یا استعلام‌هایش طول بکشد کار را رها می‌کند و اینجا نمی‌ماند‌.

استاندار خوزستان ادامه داد: به عقیده من سرمایه گذار باید سود قانونی خود را ببرد  و ما در چارچوب قانون از  سرمایه گذار حمایت کنیم.

وی گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری و با توجه به شعار امسال نیز باید موانعی که بر سر راه سرمایه‌گذاران قرار دارد برداشته شوند.

انتخای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول