اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اجازه صادرات حتی یک کیلوگرم سیمان بوشهر را نمی‌دهیم

استاندار بوشهر گفت: تا زمانی که نیازهای بازار و پروژه‌های عمرانی این استان به طور کامل تامین نشود اجازه صادرات حتی یک کیلوگرم سیمان را از کارخانه‌های استان نمی‌دهیم.

اجازه صادرات حتی یک کیلوگرم سیمان بوشهر را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صادرات زمانی مثبت و خوب است که پس از تامین نیاز داخلی سبب تامین ارز برای کشور شود اما در شرایطی که سبب ایجاد کمبود و تنش در بازار، توقف پروژه‌های عمرانی و آسیب رساندن به مردم ‌شود، پذیرفتی نیست.

استاندار بوشهر افزود: تا زمانی که نیازهای بازار و پروژه‌های عمرانی این استان به طور کامل تامین نشود اجازه صادرات حتی یک کیلوگرم سیمان را از کارخانه‌های استان نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروز، نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و در پیش بودن انتخابات شرایط ویژه‌ای را برای بازار ایجاد کرده‌است ادامه داد: در این شرایط می‌طلبد همه توان و ظرفیت خود را برای ایجاد تعادل در بازار به کار گیریم.

این مقام مسؤول عنوان کرد: جهاد کشاورزی، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی نظارت داشته باشند تا مرغ، برنج و شکر در استان بوشهر به موقع تامین و توزیع شود تا مردم در ماه مبارک رمضان مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

گراوند تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ واحد مرغداری نهاده‌ها را با یارانه دولتی دریافت کرده‌اند اما مرغ تولیدی خود را به موقع و با قیمت مصوب در اختیار بازار این استان قرار نمی‌دهند که لازم است پرونده آنها در اداره کل تعزیرات حکومتی تا فردا رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: در صورت امتناع آنها از تامین به موقع بازار، جهاد کشاورزی استان مکلف است امتیازات و سهمیه آتی آنها را از نهاده دولتی قطع کند.

وی یادآور شد: با هماهنگی دادستانی استان بوشهر و صدور حکم قضایی جوجه‌های در سن کشتار واحدهایی که در این زمینه تخلف کرده‌اند، کشتار شود.

این مقام مسؤول گفت: اقدام به موقع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف که سبب ایجاد تنش در بازار این استان می‌شود و تنبیه و تشویق به موقع در این زمینه برای ساماندهی به امور ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول