اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

واکنش فعال رسانه‌ای قشم به اظهارات مقابل استانداری قم /انصاف در قضاوت، مرام دوستداران علی (ع) است

قشم و کیش، دو جزیره شکوهمند ایران اسلامی هستند که بارها مورد قضاوت و یا حتی هجمه و بی‌مهری افراد مختلف اعم از مسئولان ارشد یا مردم عادی قرار گرفته است و به مواردی متهم شده که غالباً صحت نداشته‌اند.

واکنش فعال رسانه‌ای قشم به اظهارات مقابل استانداری قم /انصاف در قضاوت، مرام دوستداران علی (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عادل عتیقی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای این جزیره در واکنش به انتشار کلیپی از تجمع جمعی در برابر استانداری استان قم که در آن یکی از طلاب معمم در سخنرانی خود قشم و کیش را در کنار ترکیه، آنتالیا، استانبول و تایلند از مراکز آلوده لجن‌زار دنیا عنوان می‌کند، طی یادداشتی آورده است:

قشم و کیش، دو جزیره شکوهمند ایران اسلامی هستند که بارها مورد قضاوت و یا حتی هجمه و بی مهری افراد مختلف اعم از مسئولان ارشد یا مردم عادی قرار گرفته است و به مواردی متهم شده که غالباً صحت نداشته‌اند.

در نهایت تحیر؛ امروز کلیپی به دستم رسید که مرا بر آن داشت تا با حمایت از برادارن و خواهران مومن قشم، بیش از 70 هیئت مذهبی قشم، تمامی نمازگزاران نزدیک به 300 مسجد سرتاسر جزیره، دختران و مادران محجبه و عفیف که علیرغم آفتاب سوزان این خطه، چادر را به عنوان حجاب خود برگزیده اند، مدرسان و محصلان مدرسه علمیه برادران اهل سنتم و اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) قشم، بیش از 250 حافظ کل قرآن کریم و در یک کلام اکثریت ساکنان مومن و معتقد جزیره قشم در دادخواهی از قضاوت ناعادلانه ای که درخصوص جزیره قشم و کیش شده است.

 از روحانی محترم که در کلیپ در حال انتشار در شبکه های مجازی، ندانسته این دو جزیره ایرانی و شمال کشور را هم ردیف شهرهای خارجی کشور برشمرده و از آن به عنوان مراکز آلوده و لجن زار نامبرده است دعوت می کنم تا مدت زمان کوتاهی به همراه خانواده میهمان این بنده حقیر بوده از نزدیک و با دیدار از این جزیره زیبا، محروم و مظلوم بیشتر آشنا شده و سپس در مورد مردمان این خطه قضاوت کنند.

این جزیره و مردمان مرزبانش همواره وظیفه صیانت از خاک پاک ایران اسلامی را به دوش کشیده است و سال‌ها نجیبانه محرومیت ها تحمل کرده در نتیجه شایسته نیست که امروز مظلوم هم واقع شود.

اینجانب به عنوان یک قشموند و فعال رسانه‌ای بنابر رسالت اخلاقی و رسانه‌ای که برعهده دارم ضمن تکذیب تمامی آنچه در کلیپ مذکور بیان شده، از این برادر محترم تقاضا می‌کنم دعوتم را قبول کرده و پس از آشنایی با مردمان خون گرم سرزمینم بر کرسی عدالت نشسته و ما را قضاوت کند.

به همین منظور بجای استاندار قم و با کمال میل حاضر به پذیرفتن هزینه‌های مسافرت ایشان می‌باشم که میهمان نوازی و خون گرمی مردمان این جزیره شهره جهانی داشته و نیازی به اصرار بر اثباتش نیست.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول