اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رفع نوسان فشار آب 4 هزار مشترک در خرم‌دره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای طرح تکمیل خط انتقال تصفیه‌خانه آب خرم‌دره نوسان فشار برای 4 هزار مشترک در شمال شهر خرم‌دره رفع می‌شود.

رفع نوسان فشار آب 4 هزار مشترک در خرم‌دره

علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تکمیل خط انتقال تصفیه خانه آب خرم‌دره با افتتاح و اتصال شبکه توزیع آب شهر خرم‌دره از جنوب به شمال شهر انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح تمام بخش شمالی شهر خرم‌دره نیز از آب سطحی تصفیه شده در تصفیه خانه آب شهر بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: با اجرای این طرح نوسان فشار برای 4 هزار مشترک در شمال شهر خرم‌دره رفع می‌شود.

جزءقاسمی خاطر نشان کرد: توزیع آب متوازن و پیشگیری از افت فشار آب دیگر مزیت افتتاح این پروژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان این پروژه در ادامه افتتاح سال گذشته که تصفیه‌خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره انجام می‌شود، گفت: شهرک‌های جدید و توسعه یافته شهر خرم‌دره در شمال و شرق این شهر زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه شهر خرم‌دره جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر دارد، ادامه داد: بیش از 23 هزار مشترک، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول