اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محدودیت‌های بیشتر در کاشان برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شود

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: با اعلام وضعیت نارنجی در استان ها و شهرستان های همجوار به خصوص تهران و اصفهان و افزایش موارد ابتلا به بیماری در منطقه این یک هشدار فوری برای شهرستان کاشان جهت دقت و اهتمام بیشتر در اجرای پروتکل های بهداشتی است.

محدودیت‌های بیشتر در کاشان برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در دومین جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: با اعلام وضعیت نارنجی در استان‌ها و شهرستان‌های همجوار به خصوص تهران و اصفهان و افزایش موارد ابتلا به بیماری در منطقه این یک هشدار فوری برای شهرستان کاشان جهت دقت و اهتمام بیشتر در اجرای پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه بین کاشان و شهرستان‌ها واستان‌های همجوار مراودات و مبادلات زیادی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: لازم است برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در سطح شهرستان کاشان محدودیت‌های بیشتری اعمال شود.

وی با اشاره به بی‌تفاوتی‌ها و عادی انگاری‌های موجود در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: شهرستان کاشان در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته است و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با شرایط کنونی برنامه ریزی و تدابیر لازم در چهارچوب مصوبات ملی و استانی اندیشیده شود.

مرتضایی در خصوص تهیه و توزیع واکسن کرونا برای جامعه هدف، افزود: برای مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه لازم است از ظرفیت خیرین شهرستان کاشان برای تامین منابع خرید واکسن استفاده شود تا در زمان توزیع و تامین آزاد واکسن قشر محروم با مشکل مواجه نشوند.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا برپایی هرگونه ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان کاشان ممنوع و برگزاری هرگونه مراسم و تجمع‌های حتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن مسقف ممنوع خواهد بود.

وی افزود: گردشگران و مسافرانی که در کاشان هستند لازم است به تدریج اقدام به خروج از شهرستان نمایند، چراکه با افزایش شیوع بیماری و شناسایی موارد کرونای جهش یافته انگلیسی کاشان در حال تغییر وضعیت از زرد به نارنجی است.

فرماندار کاشان در پایان تاکید کرد: در تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی سطح شهرستان کاشان هرگونه دیدارهای نوروزی بین کارمندان و مدیران ممنوع و در صورت مشاهده و یا وصول گزارش با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول