اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

میوه عبادت خدمت به عام است/ضرورت آینده نگری در مدیریت شهری

امام جمعه سنندج گفت: میوه عبادت خدمت به عام است و خدمت رکنی از دین اسلام است.

میوه عبادت خدمت به عام است/ضرورت آینده نگری در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فائق رستمی صبح امروز در دیدار با شهردار و جمعی از مدیران شهرداری سنندج، اظهار کرد: شعبان ماه برکت و رحمت است در این ماه درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز است و رسول خدا از آن به عنوان ماه من نام برده است. 

وی بیان کرد: بهار طبیعت نوید بخش زندگی تازه و پیام‌آور سرزندگی و آزادی است و امیدوارم سال جدید؛ سالی سرشار از صحت و سلامتی، نعمت و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا برای شهروندان باشد. 

وی عنوان کرد: شهرداری نهادی مقدس است که همواره راهگشای مشکلات شهروندان بوده و رسالت بزرگی بر دوش آنان است. 

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: از آنجا که شهرداری و شورا در سطح شهر وظایف زیادی برعهده دارند می‌توان گفت از جهت خدمات شهری و عمرانی برقرار کننده امنیت شهر هستند. 

ماموستا رستمی یادآور شد: آثار مدیریت توانمند و شجاعت در ارائه خدمات‌رسانی شایسته و تلاش مجموعه شهرداری در این دوره کاملا مشهود است و مردم در آینده بیشتر به این مهم پی خواهند برد. 

وی با تاکید بر اینکه میوه عبادت خدمت به عام است و خدمت رکنی از دین اسلام است، اضافه کرد: خدمت رسانی بی منت شهرداری و شورای اسلامی در این دوره چشمگیر بوده و باید قدردان این همه تلاش و پشتکار که مسیر ترقی و آبادانی شهر را فراهم نموده است باشیم که البته آثار این اقدامات و طرح‌ها  بعدها بیشتر نمایان خواهد شد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مهم‌ترین مصادیق شایسته سالاری هر انسانی در زیر سایه خدمت به مردم معنا پیدا می‌کند که مجموعه مدیریت شهری به خوبی از عهده آن برآمده است. 

وی تصریح کرد: انجام خدمات در سطح شهر نیازمند آینده‌نگری است که مدیران شهرداری به حق در این دوره با اجرای  طرح‌های ماندگار در زمینه‌های مختلف مصداق بارز آینده‌نگری بوده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول