اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش مصدومان سوانح جاده‌ای آذربایجان‌غربی/سفرهای نوروزی ۷۲۰ مصدوم در پی داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تا 10 فروردین، بیش از 720 نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند.

افزایش مصدومان سوانح جاده‌ای آذربایجان‌غربی/سفرهای نوروزی ۷۲۰ مصدوم در پی داشت

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از امداد رسانی به ۷۲۷ مصدوم تصادفات نوروزی در استان خبر داد و گفت:  طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین امسال ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح تا امروز ۳ هزار و ۷۳۳ مأموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس در استان انجام شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳.۴۸ درصد رشد دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این مأموریت‌ها ۳۹۰ مأموریت تصادفی شهری و ۲۳۲ مأموریت تصادفی جاده‌ای بوده است که به ترتیب در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۹۲.۱۱ درصد و ۶۹.۳۴ درصد افزایش داشته است.

بهرامی با بیان اینکه بر اثر تصادفات جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون ۷۲۷ نفر مصدوم شده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۶۲۱ مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی از مداوای ۱۰۰ نفر از مصدومان در محل خبر داد و اضافه کرد: امسال ۹۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۰ در استان فعال است.‌

بهرامی فعالیت ۲۴ ساعته مرکز پیام، حضور شبانه‌روزی پزشک ارتباطات، نظارت و بازرسی مستمر نیروهای امدادی و آماده‌باش کامل پایگاه‌های امدادی استان را از مهم‌ترین اقدامات این مرکز در نوروز امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول