اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صعود مقتدرانه شیمیدر قم با نیمه نهایی لیگ برتر/اکسون گلباران شد

شیمیدر قم در مسابقه‌ سوم از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال ایران با اقتدار از سد اکسون تهران عبور و به نیمه نهایی صعود کرد.

صعود مقتدرانه شیمیدر قم با نیمه نهایی لیگ برتر/اکسون گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان مصطفی هاشمی در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم و طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در سومین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، نمایشی‌ خاطره‌ انگیز برای تمام علاقمندان به بسکتبال به ویژه هواداران قمی خود به یادگار گذاشتند و با جشنواره گل برابر اکسون مجوز صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را کسب کردند.

مسابقه سوم تیم‌های شیمیدر قم و اکسون تهران از مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در سالن آزادی و در اوج حساسیت به برگزار شد و سرانجام شیمیدر فاتح این بازی مهم لقب گرفت.

در حالی که شیمیدر قم به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی بعد از غلبه بر خانه بسکتبال خوزستان راهی این مرحله شده و اکسون تهران به عنوان تیم سوم جدول گروه نخست پس از برتری مقابل شهرداری بندرعباس به این مرحله رسیده بود، دو تیم سه مسابقه در مرحله یک چهارم برگزار کردند که سهم شیمیدر پیروزی در ۲ مسابقه و صعود به نیمه نهایی این فصل از لیگ برتر بسکتبال بود.

اکسون بازی نخست را 65 بر 62 به نفع خود تمام کرده بود و شیمیدر قم نیز بازی دوم را ۸۷ بر ۷۷ برده بود، بنابراین بازی سوم برای تعیین تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر حساسیت زیادی داشت و در نهایت شیمیدر با حساب ۸۳ بر ۵۴ پیروز این مسابقه شد.

شاگردان مصطفی هاشمی در چهار زمان 10 دقیقه‌ای این دیدار تیم برتر میدان بودند و به ترتیب (۲۷ بر ۱۷)، (۱۸ بر ۱۴)، (۲۱ بر ۱۴) و (۱۷ بر ۹) از سد حریف گذشتند تا با کسب برتری در ۲ مسابقه از ۳ رقابت با اکسون تهران راهی مرحله نیمه نهایی شده و برای صعود به فینال به مصاف تیم شهرداری گرگان بروند.

در این مسابقه ایکه دیوگو ۲۴ امتیاز، مهراد آتشی ۱۲ امتیاز، امیرحسین آذری ۱۲ امتیاز، ای‌جی‌ رولند ۱۱ امتیاز، ارسلان کاظمی ۹ امتیاز، عماد سلمانی ۷ امتیاز، وحید حاجیان ۵ امتیاز و رافی درغوکاسیان ۳ امتیاز برای صعود شیمیدر به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امتیاز کسب کردند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول