اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

باز بودن پارک‌ها و تفرجگاه‌ها منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست/ پلیس جهت کنترل ترافیک حضور دارد

جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تردد و مراجعه به بوستان ها ممنوع شود پلیس در راستای جلوگیری از تردد و توقف در این اماکن حضور دارد در غیر این صورت وظیفه ذاتی خود یعنی روان‌سازی ترافیک را انجام می دهد.

باز بودن پارک‌ها و تفرجگاه‌ها منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست/ پلیس جهت کنترل ترافیک حضور دارد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با بیان اینکه
باز بودن بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست به تمهیدات پلیس در آستانه سیزدهم فروردین اشاره و اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده باش کامل و صد درصدی در تمام مراکز تفریحی و تفرجگاهی سطح شهر تهران جهت کنترل ترافیک و تردد حضور داشته و اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: براساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده  در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به منظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارکها و گردشگاه‌های عمومی داخل و اطراف شهر ها مراجعه می‌کنند.   

 موسوی پور گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح های انتظامی و ترافیکی را تهیه و اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در هر صورت، در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود اقدام به پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارک های شهر تهران مانند چیتگر، سرخه حصار ، یاس فاطمی و کلیه اماکن تفرجگاهی نموده و همچنین کلیه خیابان ها و بزرگراه های پیرامونی سایر بوستان ها و تفرجگاهها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور گفت : چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد و اگر ممنوعیتی اعلام نشود در جهت روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم  را انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: نیروهای پلیس راهور با  آمادگی صد درصدی در هر دو روز پنج شنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم در کلیه معابر سطح شهر حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول