اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود ۸۹۹ مسافر از مرز آستارا به گیلان/۱۵۰ نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از ورود ۸۹۹ مسافر از مرز آستارا به گیلان خبر داد و گفت: در طی این مدت ۶۷ نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر در شهرستان مرزی آستارا مستقر و بر اساس آخرین اطاعات تاکنون ۸۹۹ مسافر شامل ۸۴۱ مرد و ۵۸ زن به گیلان سفر کردند.

ورود ۸۹۹ مسافر از مرز آستارا به گیلان/۱۵۰ نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند

سیاوش غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال‌احمر در محورهای مرزی استان مستقر هستند، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده و در قالب طرح نوروزی در تمامی شهرستان‌های مرزی کشور مستقر شدند.

وی از ورود ۸۹۹ مسافر از شهرستان مرزی آستارا به گیلان خبر داد و گفت: در طی این مدت ۶۷ نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر در شهرستان مرزی آستارا مستقر و بر اساس آخرین اطاعات تاکنون ۸۹۹ مسافر شامل ۸۴۱ مرد و ۵۸ زن به گیلان سفر کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با تأکید بر لزوم انجام تست از افراد مشکوک به کووید ۱۹ در شهرستان مرزی آستارا، افزود: تمامی مسافران ورودی از آستارا تب سنجی شده و از ۷۱۵ نفر تست سریع کرونا گرفته‌شده که یک مورد آن مشکوک بوده است.

غلامی یکی از وظایف جمعیت هلال‌احمر را امداد رسانی به‌موقع به مردم در مواقع بحرانی دانست و بیان کرد: نیروهای امدادی در تمامی تصادفات حضوری مؤثر داشته و در طی ایام نوروز در ۶۹ مورد عملیات انجام که از این تعداد ۴۷ مورد جاده‌ای، ۹ مورد خدمات حضوری، هشت مورد شهری و پنج مورد مربوط به کوهستان بوده است.

وی از مصدومیت ۱۵۰ نفر در تصادفات جاده‌ای گیاتن خبر داد و تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز به بیشترین میزان خود رسیده و در گیلان تاکنون ۱۲۳ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۱ نفر در شهر، ۶  نفر کوهستان و همچنین ۱۰ نفر در خدمات حضوری با آسیب مواجه شده که ۵۴ نفر به مراکز درمانی و چهار نفر به شکل سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول