اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

12 فروردین روز آغاز حکومت مردمی مبتنی بر اعتقادات دینی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، به‌مناسبت 12 فروردین ماه طی اطلاعیه‌ای این روز را آغاز حکومت مردمی مبتنی بر اعتقادات دینی اعلام کرد و این روز را گرامی داشت.

12 فروردین روز آغاز حکومت مردمی مبتنی بر اعتقادات دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران طی اطلاعیه‌ای به‌مناسبت ۱۲ فروردین ماه اعلام کرد؛ این روز آغاز حکومت مردمی مبتنی بر اعتقادات دینی است.

در این اطلاعیه آمده است؛ ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ روزی است که مردم فهیم، آگاه وانقلابی ایران با حضور در پای صندوق رای، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تاریخ به ثبت رساندند و با رای مثبت ۹۸.۲ درصدی به نظام جمهوری اسلامی پایه‌های این نظام را در عرصه روابط بین‌الملل به‌ویژه در منطقه مستحکم ساخته و انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‌ها متمایز کرد.

*پیام امام امت (ره) پس از انجام رفراندوم

۱۲ فروردین روز نخستین حکومت‌الله است و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند، هان! ای ملت عزیز که با خون جوانان خود حق خود را به‌دست آوردید این حق را عزیز بشمارید واز آن پاسداری کنید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با تبریک روز ۱۲ فروردین به همه مازندرانی‌های عزیز، این روز بزرگ را که نماد اعتقاد راستین ملت بزرگ ایران به اسلام و همچنین حاکمیت رای مردم در نظام جمهوری اسلامی دانسته، پیروزی و سر بلندی مردم غیور وسربلند استان مازندران را در سایه توکل به قدرت لایزال الهی وبهره‌گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ که به فرموده سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع‌زدایی عنوان گرفت، خواهان و خواستار است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول