اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سیر صعودی کرونا در البرز/ شش تن دیگر به آمار تلفات اضافه شد

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در طی 24 ساعت گذشته تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی به ۱۶۰۰ نفر رسیده این در حالی است که در اسفندماه در بدترین حالت بین ۹۰۰ تا هزار نفر بود و این امر نگرانی ها را تشدید می‌کند.

سیر صعودی کرونا در البرز/ شش تن دیگر به آمار تلفات اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،  مهرداد بابایی سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: به طور میانگین روزانه حدود ۲۰ نفر به بیماران بستری استان اضافه می‌شود و این روند افزایش نگران کننده است.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر به جز شهرستان‌های اشتهارد و طالقان که در وضعیت زرد قرار دارند، سایر شهرستان‌های استان نارنجی هستند گفت: دیروز تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی به ۱۶۰۰ نفر رسیده این در حالی است که در اسفندماه در بدترین حالت بین ۹۰۰ تا هزار نفر بود و این امر نگرانی ها را تشدید می‌کند.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شش نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر ۴۶۹ بیمار در بیمارستان‌های البرز بستری هستند. این افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری شده ناشی از ازدحام جمعیت در روزهای آخر سال گذشته است و مربوط به مسافرت های عید نوروز نیست و نتیجه سفرهای نوروزی تا دو هفته دیگر خود را نشان خواهد داد.

مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر به جز شهرستان‌های اشتهارد و طالقان که در وضعیت زرد قرار دارند، سایر شهرستان‌های البرز نارنجی هستند.

بابایی یادآور شد : طی روزهای اخیر حدود ۱۰۰ تخت به تخت‌های کرونایی استان اضافه شده تا پاسخگوی بیماران جدید باشیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول