اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روز جمهوری اسلامی، جشن قطع وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب

سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین، فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات خرداد 1400 برای نمایش ایرانی قوی و عزیز در دنیا دعوت کرد.

روز جمهوری اسلامی، جشن قطع وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در بیانیه‌ای، فرا رسیدن ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین، یادآور این جمله تاریخ‌ساز و ترسیم‌کننده مسیر انقلاب اسلامی از سوی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است، که فرمودند: «من به جمهوری اسلامی رأی می‌دهم نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد».
این پیام حضرت امام خمینی(ره) رهنمودی پیامبرگونه برای ملت بزرگ و انقلابی ایران بود که آن‌ها را به سوی توحید و حکومت عدل الهی و مسیر مبارزه با  استکبار شرق و غرب و استقلال به معنای واقعی کلمه در همه عرصه‌ها رهنمون ساخت.

ملت بزرگ ایران اسلامی در روز جمهوری اسلامی با جشن گرفتن قطع زنجیر وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب، سالروز ورود به میدان احیای ارزش‌های اسلامی و آغاز مقدمات حکومت جهانی یگانه عدل‌گستر جهان حضرت ولی عصر ارواحناه فداه را به ملت‌های آزاده و مستضعفان جهان شادباش می‌گوید.

سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با تبریک حلول سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و تقارن این عید بزرگ با روز جمهوری اسلامی را به آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های آزاده جهان تبریک گفته و اعلام می‌دارد؛ در مسیر پاسداری از شجره طیبه انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی همچون همیشه در صحنه حاضر است.

ما پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری افتخار می‌کنیم که در 42سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی با خون صدها شهید گلگون‌کفن در میدان‌های مختلف در برابر تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمنان انقلاب ایستادگی کرده‌ایم و در رکاب ولایت مطلقه فقیه برای تحقق حکومت جهانی واحد حضرت حجت ابن الحسن العسکری(ع) از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و ادامه‌دهنده راه شهدای عزیز خواهیم‌ بود.

سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با تأکید بر اهمیت فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری، حضور پرشور آحاد ملت به ویژه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در پای صندوق‌های رأی انتخابات خرداد 1400 و انتخاب رئیس جمهوری مؤمن، مدیر، عدالت‌خواه، فسادستیز، انقلابی، جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت جوانان و پای کار را برای تحقق شعار سال و تضمین پیشرفت و آبادانی کشور و عبور از تحریم‌های ظالمانه و نمایش ایرانی قوی و عزیز در دنیا را یادآوری می‌کند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعین حرم آل الله و شهدای عرصه امنیت و سلامت اعلام می‌دارد؛ بزرگ‌ترین مقابله با استکبار جهانی، خدمت به مردم به ویژه محرومین و  مستضعفین است.

در پایان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم سخاوتمند استان چهارمحال و بختیاری و مسئولین و نهادهای مختلف حمایتی و ائمه جمعه و جماعات و بسیجیان عزیز در اجرای مراحل مختلف رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی داشته و بر ادامه این همدلی تا قطع کامل زنجیره شیوع و پشتیبانی از کادر بهداشت و درمان و رفع نیازهای آسیب‌دیدگان از کرونا تأکید داریم و امیدواریم در آستانه روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی نیز مراقبت از شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول