اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اطلاعیه سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون وکالت/ توزیع کارت ورود به جلسه از سه شنبه

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای درباره برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران از صدور کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ و برگزاری آن در ۲۰ فروردین‌ماه خبر داد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون وکالت/ توزیع کارت ورود به جلسه از سه شنبه

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سازمان سنجش صبح امروز با صدور اطلاعیه‌ای به تشریح جزئیات برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران پرداخت.

در این اطلاعیه تصریح شده است که  آزمون ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در صبح روز جمعه مورخ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در ۸۴ شهرستان برگزار خواهد شد و کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه برای مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. 

بنا بر اطلاعیه صادره سازمان سنجش همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

همچنین به منظور ایجاد امکان شرکت در آزمون برای آن دسته از متقاضیان که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است و بنابر اطلاعیه سازمان سنجش متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 7 فروردین 1400 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه 11 فروردین لغایت روز جمعه 13 فروردین با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده، صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

آزمون وکالت قرار بود پیشتر در ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شود که سه روز پیش از آزمون با اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر در اکثر استان‌ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهرها و حوزه‌های امتحانی جدید، سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تامین الزامات وزارت محترم بهداشت تصمیم به تعویق آزمون گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول