اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ممنوعیت ورود به ییلاق‌ها و تفرجگاه‌های سراسر کرمان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ورود به ییلاق‌ها، بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌های سراسر استان کرمان ممنوع است.

ممنوعیت ورود به ییلاق‌ها و تفرجگاه‌های سراسر کرمان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع محدودیت‌های پایان تعطیلات نوروزی اظهار کرد: طی روزهای 12 و 13 فروردین ورود به مناطق ییلاقی کنترل خواهد شد و کنترل هم به این معناست اگر کسی بخواهد وارد شود و چادر نصب کند مانع شده و پارک خودرو خلاف و مشمول جریمه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: مسیرها به مناطق باز بوده اما فقط ورودی به مناطق ییلاقی‌ ممنوع است و با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که شده اگر کسی بدون توجه به هشدارها قصد اطراق در مناطق ییلاقی داشته باشد، مانع خواهیم شد.

وی تصریح کرد: قوانین و مقررات قبلی ازجمله تردد شبانه از ۱۰ شب تا ۳ صبح برقرار بوده و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد و اگر احتمالا وضعیت به نارنجی و قرمز برگردد تمام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قبلی برمی‌گردد و  جرائم ویژه که برای این شرایط اعلام شده لحاظ خواهد شد.

بصیری خاطرنشان کرد: مردم مواظب باشند دو روز آخر هفته به این مناطق سفر نکنند، همچنین در شهرها چادرزدن و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع است و به کمک شهرداری‌ها در این خصوص ممانعت ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول