اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ریشه‌کنی فقر در هرمزگان با توانمندسازی مددجویان میسر است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بیان توصیه‌ای به مدیرکل جدید کمیته امداد امام در این استان گفت: برای ریشه کنی فقر به دنبال توانمندسازی مددجویان باشید.

ریشه‌کنی فقر در هرمزگان با توانمندسازی مددجویان میسر است

حجت‌الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده در حاشیه مراسم معارفه جلیل تراهی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: وضعیت فقر در هرمزگان نگران کننده است و بیش از 300 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نهادهای حمایتی زیبنده این استان که با انبوهی از ظرفیت‌ها و استعدادهای خدادادی در کشور در موقعیت بی‌نظیری نیز قرار دارد، نیست.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد هرمزگان به عنوان یک راهبرد اساسی برای جهت دهی به شکل و شیوه حمایت‌ها مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: مشارکت گرفتن از صنایع کلیدی حاضر در استان در جهت تقویت اشتغال از یک سو و همین طور توسعه صنایع پایین دستی مرتبط با صنایع موجود در استان به منظور تقویت پایه‌های اشتغال از اهمیت خاصی برخوردار است و کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان را از طرق نوین پیگیری کند.

حجت‌الاسلام دکتر عبادی‌زاده همچنین از نمایندگان استان خواست تا با وفاق و همگرایی حداکثری در جهت تقویت اعتبارات استان و یافتن راهکارهایی برای جلب و جذب اعتبارات و حق استان اقدام کنند تا در یک دوره کوتاه مدت شاهد کاهش فقر در استان باشیم.

به گزارش فارس، جلیل تراهی روز گذشته جایگزین علی الهیاری در اداره کل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول