اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توقیف 5 خودروی سواری حامل مرغ گرم در چهارمحال‌وبختیاری/ سودجویان در قالب مشتری مرغ ذخیره می‌کردند

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری سودجویانی که در قالب مشتری اقدام به خرید و ذخیره‌سازی مرغ کرده و با استفاده از 5 خودرو سواری قصد خروج این کالای اساسی از استان را داشتند خبر داد.

توقیف 5 خودروی سواری حامل مرغ گرم در چهارمحال‌وبختیاری/ سودجویان در قالب مشتری مرغ ذخیره می‌کردند

غلامرضا قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به کمبود مرغ در استان‌های همجوار تعدادی سودجو با استفاده از خودروهای باری کوچک و سواری در قالب مشتری از کاسبان چهارمحال و بختیاری مرغ خریداری کرده و پس از مراجعه به چندین واحد صنفی و ذخیره مرغ، قصد خارج کردن این کالای اساسی از استان را داشتند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: خوشبختانه با هوشیاری بازرسان صمت و اقدام سریع ماموران نیروی انتظامی تعدادی از این سودجویان شناسایی و متوقف شدند.

وی اظهار داشت: بازرسان در روزهای اخیر به فروش سریع مرغ در برخی واحدهای صنفی مشکوک شدند که پس از بررسی حضور افراد غیربومی در قالب مشتری مشخص شد.

قائدامینی اضافه کرد: امروز ۵ خودروی متخلف که مرغ بسیار زیادی را به صورت خرده‌فروشی از مغازه‌داران چهارمحال و بختیاری خریداری کرده بودند، حین حمل این محموله‌های به استان همجوار شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول