اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نگرانی فرمانده سپاه فتح از عادی انگاری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح از عادی انگاری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد.

نگرانی فرمانده سپاه فتح از عادی انگاری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سردار حمید خرمدل در نشست پیگیری و بررسی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی استان ما جز پنج استان اول کشور است که ۹۴ درصد پیشرفت کاری داشته‌ایم.

فرمانده سپاه فتح گفت: هم اکنون نیز وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهیم و تا پایان کرونا در کنار مردم در دورترین نقاط استان خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که ممکن است تجمعات برای استان ایجاد کند اظهار کرد: در مجموعه سپاه هرگونه تجمع را تحت هر عنوانی ممنوع اعلام کرده‌ایم که باید در همه جای استان تجمعاتی که موجب شیوع و گسترش ویروس کرونا می‌شود تعطیل گردد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیتی که ممکن است در طی چند روز آینده برای استان ایجاد شود با اشاره به برخی از ولنگاری‌ها در تجمعات تصریح کرد: این گونه تجمعات برای استان فاجعه ایجاد می‌کند و همه باید نسبت به آن حساس باشیم و تذکر دهیم.

این فرمانده در ادامه به موضوع قرنطینه و نظارت بر افرادی که در قرنطینه هستند اشاره کرد و گفت: باید نظارت بر قرنطینه افراد به صورت جدی‌تری دنبال شود تا مردم دچار مشکل و گرفتار کرونا نشوند.

خرمدل در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه در چند جبهه اظهار کرد: در موضوع بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت و همچنین در بحث کمک به کنترل شیوع ویروس کرونا سپاه فتح با همه توان خود در میدان حاضر شده است.

وی با بیان اینکه حس کنترل ویروس کرونا در شهرستان‌های استان کمرنگ شده است خاطرنشان کرد: باید مردم مسئولان در این زمینه احساس بیشتری پیدا کنند هر چه تاکنون وضعیت خوب بوده اما طی چند روز آینده به صورت هشدارآمیز در خواهد آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول