اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۳۵/ شهید بهرام کیانى: به شایعات منافقین کوردل گوش نکنید

شهید بهرام کیانى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ بیش از هر چیز به فکر امام و رهبر خودتان باشید و قدر این نایب بر حق حضرت مهدى را بدانید و این تبعیت و پیروى خودتان را ثابت کنید به شایعات منافقین کوردل گوش نکنید.

۲۰۳۵/ شهید بهرام کیانى: به شایعات منافقین کوردل گوش نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید بهرام کیانى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر منجى عالم بشریت مهدى موعود(عج ) و نایب برحقش امام امت و با سلام و درود فراوان بر تمام شهداى صدر اسلام از آغاز تاکنون خصوصا سالار شهیدان و سلام بر تمام رزمندگان کفرستیز ارتش آزادى بخش اسلام و با سلام بر امت حزب‌الله.

ما شیشه‌ایم اگر بشکنیم تیزتر مى شویم و پیامم به امت حزب‌الله این است (لا یصلح کذب جدا و لا هزل)؛ امام على (ع ) فرمود صلاح نیست دروغ گفتن چه جدى باشد و چه شوخى فرزندان اسلام باید بدانند که کاملا اطاعت از خدا و پیروى از احکام الهى کنید و نسبت به دستورات الهى خاضع باشید.

باید حرمت این شهیدان را حفظ کنید این شهیدان براى برپا نمودن دین خدا شهید شده‌اند اسلام با خون رشد کرده است تا به اینجا رسیده است و حال هم احتیاج به خون دارد این خون طوفانی برپا می‌کند که اثرش سالهای بعد معلوم می‌شود.

خون شهید در جبهه آیینه‌ تمام‌نماى اسلام و انسانیت است. اى فرزندان مملکت جمهورى اسلامى و اى دلاوران کفرستیز سرزمین عشق و ایثار (حجت ابن الحسن) بیدار باشید و بیش از هر چیز به فکر امام و رهبر خودتان باشید و قدر این نایب بر حق حضرت مهدى(عج) را بدانید و تبعیت و پیروى خودتان را ثابت کنید به شایعات منافقین کوردل گوش نکنید که ما براى تکلیف به جبهه رفته‌ایم نه براى مقام.

خانواده عزیزم به درگاه خداوند توکل کنند و براى نصرت اسلام و رزمندگان دعا کرده و صبر را پیشه کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول