اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مادورو: غرب از سر حسادت، به واکسن روسی کرونا حمله می‌کند

همزمان که سرویس اطلاعات روسیه می‌گوید، اروپا تلاش می‌کند واکسن روسی را بی‌اعتبار کند و رئیس جمهور ونزوئلا در حمایت از روسیه گفت، غرب از سر حسادت، به این واکسن روسی حمله می‌کند.

مادورو: غرب از سر حسادت، به واکسن روسی کرونا حمله می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت روسیه اعلام کرد، اتحادیه اروپا به‌دنبال بی‌اعتبار کردن واکسن کرونای روسی است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد شماری از کشورهای اروپایی با دنبال کردن راه واشنگتن قصد دارند واکسن ساخت دانشمندان روس را بی‌اعتبار کنند.

از سوی دیگر «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به این مسئله گفت: «آن‌ها (غربی‌ها) حملاتی را از سر حسادت انجام می‌دهند زیرا روسیه در تولید اسپوتنیک-وی که موثرترین و ایمن‌ترین واکسن علیه کرونا در جهان است، از نظر زمانی رکورد زده است».

رئیس دولت ونزوئلا ضمن قدردانی از تعهد روسیه در تحویل واکسن اسپوتنیک-وی گفت، علاوه بر او، فرزندانش نیز این واکسن را تزریق کرده‌اند.

خبر اقدام احتمالی آمریکا و متحدان آن برای تخریب واکسن روسی بعد از آن منتشر می‌شود که اخیراً این واکسن، با پیشی گرفتن  از واکسن «فایزر» آمریکا از لحاظ کسب تأییدیه در کشورهای مختلف در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در حال حاضر، بیش از ۴۵ کشور جهان استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک را مورد تایید قرار داده‌اند.

«آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا امروز شنبه این هفته نیز گفت که داده‌های واکسن روسی اسپوتنیک به نظر او بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول