اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۳۶/ شهید بهمن منشط: تقوا را رعایت کنید

شهید بهمن منشط در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران عزیز! شما را به نماز اول وقت و حجاب اسلامی و داشتن تقوا سفارش می‌کنم.

۲۰۳۶/ شهید بهمن منشط: تقوا را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید بهمن منشط؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعى الى ربک راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى و ادخلى  جنتى

حضور پدر بزرگوار و مادر عزیز و برادر و خواهران گرامی‌ام، این وصیت‌نامه فرزندتان است. پدر بزرگوار از وقتى که خود را شناخته‌ام سایه پرمحبت شما بر سرم بوده،  رنج‌هایى را که برایم متحمل شده‌اید همه در برابر چشمم هستند، شما بیش از یک پدر معمولى به من لطف کرده‌اید و من تنها می‌توانم بگویم خداوند اجر نیکو به شما بدهد.

مادر خیلى خیلى عزیزم تو را از صمیم قلب دعا مى‌کنم. مرا ببخش اگر بعضى اوقات وظیفه کوچکی‌ام را درست انجام نداده‌ام. همچنین پدر عزیز شما هم ببخش. مادرجان و پدرجان شما را قسم مى دهم که بعد از من خیلى ناراحتى نکنید. مرگ حق است.

برادرجان تو هم همیشه مثل یک دوست غمخوار سایه‌ات بر سرم بوده امیدوارم اگر بدى دیده‌اى فراموش کنى. خواهران عزیزم نماز اول وقت و حجاب اسلامی فراموش نشود. از همگى حلالیت می‌خواهم. همه را به تقوا سفارش مى‌کنم. امیدوارم چون کوهى مرگ مرا تحمل کنید تا روح من هم شاد تر باشد.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول