اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: ائتلاف سعودی اردوگاه‌های آوارگان مأرب را سنگر تروریست‌ها کرده است

رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در صنعاء ضمن تاکید بر اینکه چانه زنی بر سر حقوق انسانی ملت یمن غیرممکن است، گفت که ائتلاف سعودی و مزدورانش اردوگاه‌های آوارگان مأرب را سنگر تروریست‌ها کردند.

صنعاء: ائتلاف سعودی اردوگاه‌های آوارگان مأرب را سنگر تروریست‌ها کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس هیأت ملی مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در صنعاء درباره ادامه کار ائتلاف سعودی در گنجاندن مسائل انسانی تحت محاسبات نظامی و سیاسی هشدار داد و مجددا تاکید کرد که حقوق انسانی قابل چانه‌زنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، عبدالسلام امروز(سه شنبه) در توییتر گفت: با ما بر سر معاش، قرص دوا و آزادی تردد چانه زنی می‌کنند. تحت عنوان صلح چانه می‌زنند تا با آنها در ظلم به ملت شریک شویم و با این کارها، صلح هرگز محقق نشود.

وی افزود: بار دیگر تکرار می‌کنیم این حقوقی انسانی است که قابل چانه زنی نیست و حق ملت یمن است که از همه حقوق انسانی نظیر همه ملت‌ها برخوردار شود.

عبدالسلام همچنین گفت که مزدوان ائتلاف سعودی، القاعده و داعش با فروپاشی مواضعشان در مارب در اردوگاه‌های آوارگان مستقر شده‌اند تا از پادگان‌هایشان در مأرب حفاظت کنند و خودشان با این رفتار جنایت آمیز در قبال اوضاع اردوگاه‌ها مسئول هستند.

رئیس هیأت مذاکره کننده یمن امروز پیش از این نیز گفته بود که ممانعت ائتلاف متجاوزان از ورود کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی و مواد غذایی و پزشکی دارای مجوز سازمان ملل به بندر الحدیده این کشور یک اقدام خودسرانه و مغایر با قانون بین المللی و ناقض حق مشروع ملت یمن است.

عبدالسلام تصریح کرد: این امر یک دزدی دریایی آشکار و جنایتی بی نظیر است که مدعیان حقوق بشر را رسوا می‌کند و مانع تمام اهداف صلح است.

مزدوان ائتلاف سعودی و همچنین  القاعده و داعش با فروپاشی مواضعشان در مارب در اردوگاه‌های آوارگان سنگر گرفته‌اند تا برای روز مبادا محافظ پادگان‌هایشان باشتند و خودشان با این رفتار جنایت آمیز در قبال اوضاع اردوگاه‌ها مسئول هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول