اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲۸ روستا در صالح‌آباد گازدار شد/ بهره مندی ۳۲۳۷ خانوار از نعمت گاز

پروژه گازرسانی به ۲۸ روستای محور بنی‌تاک و جنت‌آباد شهرستان صالح‌آباد با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

۲۸ روستا در صالح‌آباد گازدار شد/ بهره مندی ۳۲۳۷ خانوار از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در ادامه سفرهای شهرستانی‌اش وارد شهرستان صالح‌آباد شد.

استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در این سفر که سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) حضور داشت، ضمن بازدید از روستاهای کاریز کهندل، جنت‌آباد، صمدآباد، درخت بید و دیدار چهره به چهره با مردم چند پروژه نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به ۲۸ روستای محور بنی تاک و جنت‌آباد

با حضور استاندار خراسان رضوی در روستای کاریز کهندل، پروژه گازرسانی به ۲۸ روستای محور بنی‌تاک و جنت‌آباد شهرستان صالح‌آباد به بهره‌برداری رسید. با اجرای ۱۷۷ کیلومتر خط تغذیه و توزیع در این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۷۰ میلیون ریال ۳ هزار و ۲۳۷ خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

گفتنی است استاندار خراسان رضوی در سفر به صالح‌آباد ضمن برگزاری نشست بررسی مشکلات این شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، با حضور در منزل شهیدان گران‌قدر مهدی و محمدعلی میرزایی، با مادر این شهیدان سرافراز دیدار کرد و یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس را گرامی داشت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول