اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توجه سازمان استاندارد به ظرفیت قم در گردشگری مذهبی

استاندار قم بر لزوم اهتمام سازمان ملی استاندارد ایران به ظرفیت های قم در مواردی مانند مراکز اقامتی و گردشگری مذهبی و همچنین استاندارد حلال تأکید کرد.

توجه سازمان استاندارد به ظرفیت قم در گردشگری مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به قرار گرفتن در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اظهار کرد: سازمان استاندارد پشتیبان تولید و حامی بخش خصوصی بوده و هست.

وی با بیان برخی ذهنیت های نادرست درباره استاندارد بویژه نگاه ایجاد موانع توسط این سازمان خاطرنشان کرد: باید گفت این ذهنیت در عالم واقع اتفاق نیفتاده و سازمان استاندارد کشور همواره حامی و پشتیبان تولید بوده است.

استاندار قم ادامه داد: لازم است تا برند سازی، کیفیت محصول و نشان های تجاری به عنوان یک ارزش افزوده برای محصولات شناخته شود تا ذهنیت های منفی نسبت به استاندارد اصلاح شود.

سرمست در عین حال اضافه کرد: مدیریت استان قم نگاهی ایجابی به استاندارد دارد و سعی کرده ایم از نگاه سلبی  به این نشان پرهیز کنیم. 

وی با اشاره به پشتوانه شاخص های جهانی در زمینه استانداردسازی صنایع و ساخت و ساز ها اذعان کرد: ظرفیت های استان قم مانند موضوع استاندارد حلال و مراکز اقامتی و گردشگری مذهبی در کنار مواردی مانند مصالح ساختمانی در انبوه سازی و همچنین لزوم ایمن سازی آسانسورها از جمله محور های قابل پیگیری توسط سازمان ملی استاندارد ایران است که انتظار نقش آفرینی بیشتر این سازمان در این موارد وجود دارد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول