اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امدادرسانی به 61 حادثه‌دیده در طرح نوروزی هلال احمر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح نوروزی امدادرسانی از۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا کنون به 61 حادثه‌دیده در استان امدادرسانی صورت گرفت.

امدادرسانی به 61 حادثه‌دیده در طرح نوروزی هلال احمر چهارمحال و بختیاری

ایرج کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه ۲۳ پایگاه هلال احمر فعال در سطح استان وجود دارد که شامل ۱۵ پایگاه جاده‌ای ۵ پایگاه کوهستان، یک تیم آن ست، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امداد هوایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۲ خودروی نجات، ۱۵ خودروی کمک‌دار و یک فروند بالگرد در این پایگاه‌ها وجود دارد که به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: بالغ بر ۱۲۰ نفر به طور ۲۴ساعته فعال هستند و ۴۵۰ نفر در این طرح همکاری می‌کنند.

کیانی با بیان اینکه در این مدت ۲۴ مورد حادثه داشته‌ایم، اظهار داشت: یک مورد آتش‌سوزی، ۱۶ مورد حوادث جاده‌ای، یک مورد خدمت حضوری، ۲ مورد خدمات شهری، یک مورد طوفان و سه مورد کوهستان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: کل حادثه‌دیدگان تحت پوشش ۶۱ نفر بودند و در این حوادث حدود ۳۰ تیم با ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۸۷ نیروی امدادرسان اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول