اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای ۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در سقز

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت از سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد تومانی این نهاد برای ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در سقز خبر داد.

اجرای ۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در سقز

کامبیز محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز عنوان کرد: امسال برای اجرای 500 طرح اشتغال‌زایی 25 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در شهرستان سقز پرداخت خواهد شد.

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ادامه داد: سعی این بنیاد همواره کمک به کسانی بوده که در جهت اشتغالزایی فعالیت می‌کنند و برای افراد دیگری زمینه کار را فراهم می‌سازند.

وی اضافه کرد: در صورتی که مشاغل کارگاهی و خانوادگی نیاز به توسعه داشته باشند، بنیاد برکت در کنار آنان خواهد بود.

محمدی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های کوچک مقیاس و کارآفرینان در قالب مشارکت مدنی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

وی یادآور شد: بنیاد برکت در سال 98 برای 171 طرح 6 میلیارد و 284 میلیون تومان و در سال 99 برای 489 طرح مبلغ 19 میلیارد و 406 میلیون تومان تسهیلات از طریق بانک‌ها پرداخت کرده است.

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ادامه داد: با پرداخت تسهیلات به هر طرح، افراد نیز سرمایه‌های راکد خود را مشارکت می‌دهند که با این احتساب در سال 99 مبلغ 60 میلیارد تومان در این شهرستان برای اشتغال‌زایی مستقیم 700 نفر سرمایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در صورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و عقد تفاهم‌نامه با بنیاد، این نهاد 5 برابر مبلغ آورده دستگاه‌های اجرایی، برای پروژه‌های اشتغال‌زایی، سرمایه هزینه خواهد کرد.

تاکید فرماندار سقز بر کمک بنیاد برکت بر اجرای طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز هم گفت: هدف‌گذاری بنیاد برکت حرکت به سمت اجرای طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی باشد.

کامیل کریمیان با اشاره به اقدام‌های این نهاد، عنوان کرد: هدف‌گذاری بنیاد برکت در سطح روستاها با حفظ خط پراکنش، مناسب و  قابل تقدیر است.

کریمیان با اشاره به ضرورت تولید ثروت و تولیدات در عرصه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در شهرستان، بر حمایت بنیاد برکت از واحدهای تولیدی در راستای تثبیت و توسعه اشتغال تصریح کرد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول