اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شهرداری‌های سمنان جلوی تجمع در بوستان‌ها را در ۱۳ بدر می‌گیرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت گفت: شهرداری‌ها در راستای مقابله با بیماری کرونا، از استقرار و تجمع در فضای سبز، بوستان‌ها و پارک‌ها جلوگیری می‌کنند.

شهرداری‌های سمنان جلوی تجمع در بوستان‌ها را در ۱۳ بدر می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در گردهمایی شهرداران استان سمنان اظهار کرد: با اقدامات و تلاش‌های مطلوب صورت‌گرفته از سوی شهرداری‌های استان در سال ۱۳۹۹، سمنان توانست در بحث مدیریت امور شهری و شهرداری‌ها در کشور، رتبه شاخص و برتر را کسب کند که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های یک‌ساله شهرداران استان سمنان افزود: در سال ۱۳۹۹ که سالی بسیار سخت در حوزه‌های مختلف بود، شهرداران به‌عنوان مردان روزهای سخت، تلاش‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار دادند و با مشکلات و سختی‌ها مقابله کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: در سال گذشته، شهرداری‌ها در بحث مقابله با بیماری منحوس کرونا نیز تلاش ویژه، مؤثر و ارزنده‌ای داشتند که این تلاش در سال ۱۴۰۰ ادامه‌دار بوده و با پایان بیماری کرونا در سال جاری، سال ۱۴۰۰ سالی پر از روشنایی و امید برای همگان باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در آسایش و آرامش مردم تأثیرگذار خواهند بود، بیان کرد: در سال جدید، با تلاش مضاعف در بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در حوزه مدیریت امور شهری، شاهد افزایش نشاط، امید، آسایش و شادابی در جامعه باشیم.

فخری خاطرنشان کرد: استان سمنان در بحث تخلفات در حوزه شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها، از استان‌های پاک است و کمترین مشکل را در این حوزه تاکنون داشتیم.

وی خطاب به شهرداران تأکید کرد: توجه به بحث حسابرسی و انجام این مهم قبل از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر، رفع نقاط حادثه‌خیز شهرها، توجه به مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان و اقدامات لازم در خصوص تکمیل پروژه‌های ناتمام حوزه شهرداری‌ها از مواردی است که باید به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شهرداران نیاز است تا بحث واکسیناسیون پاکبان‌ها برابر ویروس کرونا را در اولویت کاری قرار دهند، خاطرنشان کرد: بحث نیازهای آموزشی شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۰، بحث حسابرسی شهرداری‌ها و اعتبارات ماده ۵۸ مورد توجه قرار داشته باشد.

فخری ضمن اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ فروردین، روز طبیعت گفت: شهرداری‌ها همچون گذشته و در راستای مقابله با بیماری کرونا، از استقرار و تجمع در فضای سبز، بوستان و پارک‌ها، جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول