اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تحقق سفر ایمن در آذربایجان‌شرقی

معاون گردشگری کشور از تحقق سفر ایمن در آذربایجان‌شرقی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراکز اقامتی و گردشگری استان خبر داد.

تحقق سفر ایمن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی تیموری امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید به اینکه ایجاد سفر ایمن هدف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ بود، اظهار داشت: سفرهای نوروز  امسال با همراهی و همکاری مردم و اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در واحدها و تأسیسات گردشگری در حال انجام است که خوشبختانه تاکنون موردی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌ها و  ابتلای مسافران در مراکز تحت نظر وزارت مربوطه اعلام نشده است.

معاون گردشگری کشور در ادامه با بیان اینکه امسال اقامت مسافران صرفاً در مراکز رسمی مقدور بود، گفت: با توجه به اینکه عملکرد مراکز اقامتی رسمی به‌طور مستمر توسط اکیپ‌های نظارتی در حال رصد و رسیدگی است، از این‌رو تنها مراکزی که اطمینان از اجرای کامل پروتکل‌ها برای مسافران و وزارت مربوطه حاصل می‌شود، هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های رسمی است که امسال تنها مرکز اقامتی در راستای کاهش هرگونه احتمال شیوع بیماری در حین سفر محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: آذربایجان‌شرقی با اعمال کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی و گردشگری خود همچنین نظارت مستمر تا به امروز موفق عمل کرده است و توانسته شعار امسال ستاد خدمات سفر مبنی بر سفر مسوولانه و ایمن را محقق سازد.

تیموری یادآور شد: نوروز ۱۴۰۰ آغازی دوباره در فعالیت صنعت گردشگری کشور بود که ستاد اجرایی خدمات سفر با تلاش مجدانه و شبانه‌روزی درصدد اجرای ایمن سفرها و ایجاد امنیت خاطر برای مسافران همچنین فعالان این حوزه بود که پس تحمل مشکلات عدیده سال گذشته بار دیگر به فعالیت پرداختند، در تلاش خواهیم بود تا با نظارت مستمر و فراهم‌سازی بستر لازم برای فعالیت فعالان این حوزه، گردشگری کشور را جانی دوباره ببخشیم.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی از تشدید نظارت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی تأسیسات و واحدهای گردشگری استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول