اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش۷۷درصدی تردد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی / ورود 884 هزار خودرو به آذربایجان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از افزایش۷۷درصدی تردد خودرو در محورهای استان خبر داد.

افزایش۷۷درصدی تردد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی / ورود 884 هزار خودرو به آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اروجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:        تردد خودروها در محورهای مختلف استان آذربایجان شرقی طی روزهای ۲۵ اسفند سال قبل تا ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۷درصد افزایش یافت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای مختلف استان طی این ۱۶ روز تعداد ۱۰ میلیون ۴۵۳هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با تردد ۵میلیون و ۹۲۲هزار خودرو در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۷۷درصد افزایش داشته است.

علیزاده گفت: در این مدت آمار خودرو ورودی به استان ۸۸۴  هزار و ۸۰۰ خودرو و آمارخودرو خروجی از استان ۸۲۵ هزار و ۸۰۰ خودرو بوده است.

وی تصریح کرد: طی این بازه زمانی بیشترین ورودی به استان از محورهای میاندوآب –ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشکین شهر- اهر، نیر-سراب و ایو اوغلی- مرند و جاده قدیم زنجان-میانه بوده است.

علیزاده از رانندگان خواست با توجه به افزایش میزان تردد در محورهای استان با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی در روزهای آخر تعطیلات نوروزی از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول