اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل باشگاه زنیت: سپاهان یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های آسیا است/آزمون گزارش خوبی از ساکت ارائه کرده

مدیرعامل باشگاه زنیت روسیه با محمدرضا ساکت گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل باشگاه زنیت: سپاهان یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های آسیا است/آزمون گزارش خوبی از ساکت ارائه کرده

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه زنیت کشور روسیه، به تبادل نظر پرداخت.

در این تماس تصویری الکساندر مدودوف مدیرکل باشگاه زنیت آمادگی خود را برای همکاری‌های ورزشی با باشگاه سپاهان ایران اعلام و ابراز امیدواری کرد با رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا، مسابقات و دیدارهای ورزشی با حضور ورزشکاران دو کشور و تماشاگران برگزار شود.

وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین و بهترین باشگاه‌های آسیا است که بستر و زیرساخت‌های بسیار خوبی در جنبه‌های مختلف داشته است. من رزومه و فعالیت‌های باشگاه سپاهان را رصد کرده‌ام.
مدیرکل باشگاه زنیت با اشاره به حضور لژیونر فوتبال ایران در لیگ روسیه، گفت: سردار آزمون یکی از بازیکنان تیم فوتبال ما است و از باشگاه بزرگ سپاهان و شخص محمدرضا ساکت تعاریف و گزارش بسیار خوبی ارائه کرده است.
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های این باشگاه ورزشی از مدیرعامل و مسئولین باشگاه زنیت دعوت کرد تا با سفر به اصفهان از نزدیک با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های سپاهان آشنا شوند.
وی چنین ابراز امیدواری کرد تا تفاهم‌نامه همکاری بین دو باشگاه در آینده نزدیک نهایی شود.
در این وبینار سرکنسول روسیه در اصفهان، رایزن دیپلماسی عمومی سفارت ایران در مسکو و نماینده وزارت خارجه در اصفهان هم حضور داشتند و حمایت خود را از توسعه و تقویت همکاری‌های ورزشی بین دو کشور اعلام کردند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول